Η καρδιά του World Class Bartender of the Year χτύπησε άλλη μια φορά δυνατά αυτή τη φορά στο Βερολίνο όπου κορυφαίοι bartender από όλο τον κόσμο συναγωνίστηκαν. Κατά τη διάρκεια του Παγκόσμιου τελικού του World Class, παρουσιάστηκαν νέες τάσεις και πρωτοποριακές προτάσεις που εξυψώνουν την τέχνη του bartending.

Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της αγαπημένης βότκας των bartender– της Ketel One – αναδείχθηκαν ορισμένες από τις πιο πρόσφατες  τάσεις, οι οποίες στοχεύουν να εξελίξουν τον κλάδο και να τον φέρουν ένα βήμα πιο κοντά στην βιώσιμη ανάπτυξη. Ενώ η προσπάθεια προσαρμογής σε νέα δεδομένα, όπως με τα καλαμάκια από βιώσιμα υλικά, γίνεται όλο και μεγαλύτερη, η βότκα με την πολύχρονη οικογενειακή παράδοση στην απόσταξή της, εκτιμά ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια  στον κλάδο των ποτών, ώστε να συνεισφέρει  ακόμα περισσότερα για ένα καλύτερο μέλλον.

Capture

Ο παγκοσμίου φήμης διαγωνισμός World Class, που φέτος πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο, μεταξύ άλλων φιλοξένησε ένα μπαρ της Ketel One vodka κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου από ανακυκλώσιμα υλικά: όπως επαναχρησιμοποιούμενο ξύλο, παλιά έπιπλα, πλαστικά μπουκάλια, παλιά DVDs, κινητά τηλέφωνα και διάφορες άλλες πλαστικές συσκευασίες. Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα γευστικό Ketel One Bloody Mary, φτιαγμένο με τοπικά προϊόντα, και να εντρυφήσουν στην φιλοσοφία του, αλλά και στο πώς η κατάλληλη προετοιμασία  του ποτού  τους αποτελεί έναν κρίκο μιας αλυσίδας για κάτι μεγαλύτερο.

Capture

Η δέσμευση όμως για κάτι καλύτερο δεν σταματά εδώ. Η Ketel One στοχεύει να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για τους bartender σε όλο τον κόσμο για να σκεφτούν σε άλλη βάση  τις συνταγές των πιο διάσημων cocktail, ώστε να έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στις κοινότητές τους. Η μέθοδος για να φτιάξει κανείς Espresso Martinis, Bloody Marys, Vodka & Sodas και Dutch Mules επαναπροσδιορίζεται μέσα από τη χρήση φυσικών συστατικών, τοπικών προϊόντων για το  γαρνίρισμα των serves, καθώς και μείωσης των υλικών που μετά τη χρήση τους προορίζονταν για τον κάδο.

Capture

Αυτό το “κίνημα” αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη πολιτισμική αλλαγή, στην οποία παρατηρείται ότι κόσμος ναι μεν καταναλώνει λιγότερο αλλά, αναζητά διαρκώς την καλύτερη ποιότητα, διερευνώντας παράλληλα περισσότερα brands τα οποία στηρίζουν τη βιωσιμότητα και προσπαθούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον γύρω τους.

Capture

Αυτή ήταν και η φιλοσοφία πάνω στην οποία βασίστηκε η πρώτη δοκιμασία, του φετινού Παγκόσμιου τελικού του World Class. Οι 55 φιναλίστ κλήθηκαν  να δημιουργήσουν μια παραλλαγή είτε ενός Espresso Martini, είτε ενός Bloody Mary, είτε ενός Dutch Mule και στη συνέχεια τους ζητήθηκε να αποτυπώσουν μέσω βίντεο ή φωτογραφιών το πώς ακριβώς το πάθος τους να δημιουργούν με τοπικά προϊόντα ξεπερνάει τα στενά όρια ενός μπαρ και συνεισφέρει έμπρακτα σε μια ολόκληρη τοπική κοινότητα. Οι πέντε συμμετοχές που ξεχώρισαν παρουσίασαν στο ενθουσιώδες κοινό του World Class, το concept που τους ενέπνευσε, καθώς και το serve που έφτιαξαν για τη συγκεκριμένη δοκιμασία. Οι πέντε συμμετέχοντες που διακρίθηκαν ήταν οι αντίστοιχοι bartender από τον Παναμά, την Ιρλανδία, την Ταϊβάν, τη  Νότια Αφρική και τις Φιλιππίνες.

Capture

O Alexandre Rodrigues, Global Brand Director της Ketel One, εξήγησε τον λόγο για τον οποίο γίνονται επενδύσεις γύρω από αυτήν την αλλαγή: «Ο κόσμος πλέον αναζητά ολοένα και περισσότερο εκλεπτυσμένα πράγματα αλλά και την ποιότητα σε αυτά, με έναν τρόπο απλό και ειλικρινή. Αυτή η αναζήτηση για το «καλύτερο» όμως δεν αφορά μόνο τα ίδια τα συστατικά που περιλαμβάνονται σε μία πρόταση σερβιρίσματος, αλλά και τις εμπειρίες και τον αντίκτυπο που έχει ένα brand στην κοινωνία στο σύνολο της».