Η Arielle αποφάσισε να αδυνατίσει τον Μάιο του 2015 και 9 μήνες μετά κατάφερε να χάσει 40 ολόκληρα κιλά. Πως τα κατάφερε; Σταμάτησε να ακολουθεί όλες αυτές τις δίαιτες που ήταν στην μόδα και αποφάσισε να αλλάξει τον τρόπο ζωής της, ακολουθώντας 8 απλά βήματα:

1.Έβαλε στην διατροφή της τα φαγητά που της αρέσουν: Ναι, έτρωγε φρούτα και λαχανικά αλλά συνέχισε να τρώει πίτσα και να πίνει αλκοόλ. Απλά τα έκανε όλα με μέτρο και επέλεγε πάντα τις πιο υγιεινές εναλλακτικές.

2.Σταμάτησε να μετράει θερμίδες: Είναι αγχωτικό και πολλές φορές όχι και τόσο υγιεινό. Αντίθετα, εστίασε στη διαμόρφωση ενός διαιτητικού αλλά και υγιεινού μενού.

3.Σημείωνε τα πάντα: Πόσο νερό ήπιε, πόσο πεινούσε μετά από ένα γεύμα και πόση γυμναστική έκανε. Έτσι μπορούσε να διαμορφώσει και να αλλάξει τις συνήθειές της.

4.Ξεκίνησε να τρώει ένα πλούσιο πρωινό: Όταν έκανε δίαιτα το πρωινό της περιλάμβανε ένα φρούτο μόνο και νόμιζε ότι όσο πιο λίγο έτρωγε τόσο πιο γρήγορα θα αδυνάτιζε. Ευτυχώς συνειδητοποίησε ότι όταν άρχισε να τρώει περισσότερο, άρχισε να χάνει κιλά, αφού ήταν πάντα χορτάτη και δεν έτρωγε πολλά παχυντικά σνακ.

5.Δεν πήγε γυμναστήριο, αλλά βρήκε την γυμναστική που της άρεσε: Σταμάτησε να πιέζει τον εαυτό της να πηγαίνει στο γυμναστήριο αφού βρήκε ότι το καθημερινό περπάτημα την χαλάρωνε!

6.Δεν τα παράτησε: Δύο μήνες μετά την προσπάθειά της, βρέθηκε σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση. Είχε κουραστεί αλλά δεν τα παράτησε κι αυτό την έκανε πιο δυνατή.

7.Ξεκίνησε να μαγειρεύει και να μην παραγγέλνει: Σπιτική πίτσα, σπιτικό γλυκό. Δεν στερήθηκε τίποτα, απλά τα μαγείρευε όλα πιο υγιεινά στο σπίτι της!

8.Είπε «ναι» στην πρωτεΐνη: Τα γεύματα που περιλαμβάνουν πρωτεΐνη χορταίνουν και βοηθούν να ελέγξεις την όρεξή σου, για αυτό εκτός από το κρέας, μην ξεχνάς να τρως φασόλια, γιαούρτι, αυγά, τυριά και ξηρούς καρπούς.

 

About The Author