Θυμάστε εκείνο το απίστευτο διαφημιστικό της Kendall Jenner και της Pepsi που προκάλεσε σάλο και σε έκανε να αναρωτηθείς πόσο… flat σκέφτεται ο κόσμος εν έτει 2017; Ήταν πραγματικά μία μαύρη στιγμή, ένα σποτ που δεν το περίμενες να πιάνει τα πράγματα από τόσο λάθος μεριά. Αυτό ακριβώς που δεν κάνει δηλαδή η νέα διαφήμιση της Heineken που αποφάσισε να κάνει πιο ευαισθητοποιημένο υλικό (κάλλιο αργά…).
Εδώ δεν έχουμε νεαρούς έτοιμους να περάσουν καλά τη βραδιά τους πίνοντας μπύρα, ούτε ένα ζευγάρι που θα ερωτευτεί τσουγκρίζοντας τα ποτήρια του, ούτε κάποιον ισχυρό επιχειρηματία που, αφού έχει κατακτήσει τον κόσμο, γυρίζει το βράδυ σπίτι για να ανοίξει ικανοποιημένος ένα παγωμένο μπουκάλι.
Εδώ έχουμε εντελώς ξένους μεταξύ τους, τα πιο ανόμοια ζευγάρια που μπορείς να βρεις. Φεμινίστρια με συντηρητικό που θέλει τις γυναίκες σπίτι και μητέρες, ένα άτομο που πιστεύει πως η κλιματική αλλαγή είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός απέναντι σ’ ένα άλλο που τη θεωρεί ένα μύθο και τίποτε άλλο, ένα tsansgender άτομο μαζί με έναν άντρα που πιστεύει πως υπάρχουν δύο φύλα και τίποτε άλλο. Και κάπου εκεί αρχίσει η διαδικασία που θα τους φέρει πιο κοντά και θα ανοίξει τον τρόπο σκέψης τους.