Περισσότερες από 400 αιτήσεις κατατέθηκαν στο παγκόσμιο πρόγραμμα του Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge για το 2019, τον διαγωνισμό που έχει στόχο τη στήριξη start-up και scale-up επιπέδου επιχειρήσεων που αναπτύσσουν λύσεις και προωθούν τις συμμετοχικές και θετικές αλλαγές στη μόδα. Νικητές αυτή τη χρονιά αναδείχθηκαν οι εταιρείες Apon Wellbeing και A Beautiful Mess.

«Στην Tommy Hilfiger, έχουμε δεσμευτεί να μην σπαταλάμε τίποτα και να τους καλωσορίζουμε όλους. Από την αρχή μέχρι το τέλος, εμπνέυστηκα από αυτή την ταλαντούχα ομάδα επιχειρηματιών, οι καινοτομίες των οποίων καθιστούν το τοπίο της μόδας πιο βιώσιμο και συμμετοχικό. Συγχαιρώ τους φετινούς νικητές, τις Apon Wellbeing και A Beautiful Mess. Αυτό είναι μόνο η αρχή για αυτές τις start-ups επιχειρήσεις και θα συνεχίσουμε να συμβουλεύουμε και να ενθαρρύνουμε αυτούς τους επιχειρηματίες που είναι τόσο αφοσιωμένοι προκειμένου να επιτύχουν θετικό αντίκτυπο στη βιομηχανία μας», δήλωσε ο Tommy Hilfiger.

Ο Daniel Grieder, Διευθύνων Σύμβουλος της Tommy Hilfiger Global και της PVH Europe δήλωσε με τη σειρά του για τους νικητές του 2ου Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge: «Αντιπροσωπεύουν το μέλλον της βιομηχανίας μόδας. Καθώς η βιομηχανία μας συνεχίζει να εξελίσσεται με ταχύτητα, είναι σημαντικό να επιιτύχουμε συνεργασίες μέσα και έξω από το περιβάλλον της μόδας και να προωθήσουμε καινοτομίες που έχουν τη δυνατότητα να οδηγήσουν τις επιχειρήσεις μας προς το καλύτερο. Συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές και στους φιναλίστ!»

Η Apon Wellbeing κέρδισε €75,000. Πρόκειται για μια scale-up εταιρεία με βάση το Μπαγκλαντές, η οποία ανοίγει καταστήματα με προϊόντα καθημερινής ανάγκης μέσα στα εργοστάσια. Τα προϊόντα έχουν έκπτωση 10% σε σχέση με τις τιμές λιανικής τους, ενώ υπάρχει ένα σύστημα ανταμοιβής όπου οι εργαζόμενοι συλλέγουν πόντους για δωρεάν υπηρεσίες ασφάλειας και υγείας.

«Όταν είσαι ανερχόμενος στο value chain της μόδας, η υποστήριξη από ένα brand όπως η Tommy Hilfiger βοηθάει απαράμιλλα τις start-up και τις scale-up επιχειρήσεις να μεγαλώσουν και να αυξήσουν τον αντίκτυπό τους. Αλλά το πιο σημαντικό είναι η στρατηγική υποστήριξη και καθοδήγηση που προσφέρει το Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Η υποστήριξη που δεχθήκαμε έχει ήδη διαμορφώσει το επιχειρηματικό μας μοντέλο, τη στρατηγική, την επικοινωνία και το πώς σκεφτόμαστε το μέλλον», δήλωσε ο Saif Rashid, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Apon Wellbeing.

Νικήτρια με το ίδιο χρηματικό έπαθλο αναδείχθηκε και η ολλανδική start-up, A Beautiful Mess. Η εταιρεία αυτή διαχειρίζεται ένα δημιουργικό χώρο που βοηθάει τους πρόσφυγες να διεκδικήσουν κοινωνική και οικονομική ανεξαρτησία μέσω της δημιουργίας βιώσιμων προϊόντων ένδυσης.

O Naz Kawan, Makerspace Director της A Beautiful Mess δήλωσε για τη νίκη του: «Χρειαζόμαστε μεγάλους παίκτες στη βιομηχανία της μόδας για να αυξήσουμε τις κυκλικές πρωτοβουλίες παραγωγής και αυτό ακριβώς προσφέρει το Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Μια συνεργατική, ολοκληρωμένη προσέγγιση είναι απαραίτητη εάν θέλουμε να μεταμορφώσουμε το supply chain της βιομηχανίας της μόδας. Με την υποστήριξη αυτού του παγκόσμιου προγράμματος, εργαζόμαστε για ένα πιο κυκλικό, διαφανές και συμμετοχικό τοπίο στην μόδα».

Οι δύο νικητές έλαβαν επίσης μακρόχρονη καθοδήγηση από τους global experts της Tommy Hilfiger και του INSEAD, καθώς και μια θέση στο Πρόγραμμα Social Entrepreneurship του INSEAD (ISEP).

Υπήρξε βέβαια και τρίτος νικητής με το έπαθλο των €10.000 και ήταν η start-up εταιρεία Sudara, η οποία επιλέχθηκε ως “Audience Favorite Vote”. Πρόκειται για μία scale-up εταιρεία με πιτζάμες με έδρα την Ινδία και την Αμερική, η οποία αναπτύσσει τις επαγγελματικές δεξιότητες αλλά και τις δεξιότητες ραπτικής σε γυναίκες που έχουν δραπετεύσει από κυκλώματα trafficking ή διατρέχουν υψηλό κίνδυνο να πέσουν θύματα.

«Το Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge έχει να κάνει με τη μόδα ως μια δύναμη του καλού, το οποίο αντανακλά άμεσα τον σκοπό του brand μας. Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που κερδίσαμε το βραβείο “Audience Favorite Vote”, γιατί δείχνει ότι αυτό που κάνουμε πραγματικά συνάδει με τους ανθρώπους της TOMMY HILFIGER, οι οποίοι έχουν δεσμευτεί να κάνουν τη διαφορά στη βιομηχανία της μόδας», δήλωσε η Shannon Keith, ιδρυτής και πρόεδρος της Sudara Inc.

Leave a Reply

Your email address will not be published.