Χάρη στις ενέργειες #iamclinique και #howtoclinique, οι ελληνίδες σύμβουλοι της Clinique κατάφεραν να τραβήξουν το ενδιαφέρον των επικεφαλής του διεθνούς brand. Οι digital καμπάνιες της Clinique Greece ξεχώρισαν για την μεθοδολογία, τα αποτελέσματα, την αισθητική και την δυνατότητα να εκτελεστούν και από άλλες χώρες.

Στην καμπάνια #iamclinique γνωρίσαμε τους αληθινούς εκπροσώπους της μάρκας, αφού οι σύμβουλοι της Clinique φωτογραφήθηκαν από τον ταλαντούχο φωτογράφο Παναγιώτη Μαλλιάρη σε μια σειρά ασπρόμαυρων πορτραίτων που έκανε τον γύρο των social media. Περισσότερες από 165 σύμβουλοι Clinique έλαβαν μέρος με σκοπό να προβάλλον το επάγγελμα τους, τα ιδανικά, τις αξίες και την
αγάπη τους για το brand που εκπροσωπούν.

Την ίδια περίπου περίοδο, το project #howtoclinique, μας έδειχνε ότι η Clinique είναι ένα πραγματικό digital beauty brand δημιουργώντας digital περιεχόμενο για τις ελληνίδες καταναλώτριες. Οι Clinique Consultants ανέβασαν μοναδικά how-to-videos από τη ρουτίνα περιποίησης τους, μέσω των δικών τους social media, επαγγελματικές προτάσεις για σωστή περιποίηση της επιδερμίδας, συμβουλές για ορθή χρήση των προϊόντων και για καθαρισμό προσώπου, μάσκες ομορφιάς, ιδέες για μακιγιάζ και πολλά ακόμη που έγιναν γρήγορα viral.

«Για εμάς στην Clinique προτεραιότητα έχει η Ομάδα και δη ο εργαζόμενος, ο οποίος ως μέλος αυτής της μεγάλης οικογένειας, ενσαρκώνει τη μάρκα και με κάθε τρόπο πρεσβεύει την πρωταρχική αξία της Clinique που είναι ότι “υπάρχουμε για να δημιουργούμε την τέλεια επιδερμίδα”. Τα #iamclinique και #howtoclinique αποδεικνύουνε τα παραπάνω, ειδικά σε μια περίοδο που οι καταναλωτές αναζητούνε νέους τρόπους ψηφιακής επικοινωνίας με τα αγαπημένα τους brands», δήλωσε σχετικά ο Χάρης Παπαγεωργακόπουλος, Brand General Manager Clinique & Designer Fragrances, Greece & Balkans.