Η Vans πριν λίγες ημέρες ανακοίνωσε την καθιέρωση της Vans Checkerboard Day, η οποία στόχο έχει να εμπνεύσει τη δημιουργική έκφραση παγκοσμίως, να δώσει την ευκαιρία στο community να συμμετάσχει σε δημιουργικές δραστηριότητες και να προσφέρει σε οργανισμούς που υποστηρίζουν τη δημιουργική έκφραση.

«Η Vans Checkerboard Day είναι μια ευκαιρία για εμάς να βάλουμε ένα στοίχημα και να συσπειρώσουμε την ομάδα μας εσωτερικά, τη μεγάλη οικογένεια της Vans, και τους fans μας σε όλο τον κόσμο, για να μοιραστούμε και να γιορτάσουμε τη δημιουργικότητα, με στόχο να κάνουμε τη διαφορά για το μέλλον της νεότερης γενιάς», σχολίασε ο Doug Palladini, Vans Global Brand President.

Η Vans γιόρτασε την Vans Checkerboard Day με μία φιλανθρωπική δημοπρασία για μια special συλλογή υποδημάτων και backpacks, σχεδιασμένων από τους Christian Hosoi, Geoff McFetridge, Kim Jaekyung, Brighton Zeuner, Laurie Vincent, Steve Van Doren κ.ά., οι οποίοι τόνισαν τη σημασία της δημιουργικότητας στις δικές τους ζωές.

Με στόχο να ενισχύσει έμπρακτα τη δημιουργικότητα, η Vans θα προσφέρει 1 εκατ. δολάρια από τις πωλήσεις της παγκοσμίως στο imagination.org, με την υποστήριξη του ιδρύματος Two Bit Circus.

«Η συνεργασία με τη Vans, ως φιλανθρωπικός συνεργάτης για το 2019 και την Vans Checkerboard Day, είναι μια εξαιρετική και ταυτόχρονα σεμνή ευκαιρία για εμάς. Παρά το γεγονός ότι αναγνωρίζεται ως μία από τις πιο κρίσιμες δεξιότητες για τις επόμενες γενιές, η δημιουργικότητα στα παιδιά φαίνεται να φθίνει. Μέσω της Vans Checkerboard Day και της σημαντικής δωρεάς της Vans στον σκοπό μας, συνεισφέρουμε στην αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος εντοπίζοντας, προωθώντας και χρηματοδοτώντας τη δημιουργικότητα και την επιχειρηματικότητα στα παιδιά σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Nirvan Mullick, ιδρυτής της imagination.org.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Vans Checkerboard Day, μπείτε στο vans.com/checkerboardday