Η L’Oréal και η ModiFace – η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των εφαρμογών Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) και Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ), που εξαγοράστηκε πρόσφατα από τον Ομιλο Ομορφιάς – ανακοίνωσαν μια μακροχρόνια συνεργασία με το Facebook για τη δημιουργία νέων εμπειριών επαυξημένης πραγματικότητας που παρέχονται μέσω των δυνατοτήτων Facebook Camera. Μέσω μιας άμεσης και αδιάκοπης σύνδεσης των δύο πλατφορμών, η ModiFace και το Facebook θα προσφέρουν στους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο για πρώτη φορά, εμπειρίες δοκιμής μακιγιάζ σε περιβάλλον επαυξημένης πραγματικότητας, από τις κορυφαίες μάρκες ομορφιάς παγκοσμίως, όπως οι Maybelline, L’Oréal Paris, NYX Professional Makeup, Lancôme, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, Urban Decay και Shu Uemura.

Capture

«Αυτή η ουσιαστική συνεργασία είναι πολύ σημαντική για τη ModiFace, καθώς θα επιτρέψει στις εμπειρίες Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) να είναι διαθέσιμες από το Facebook και να χρησιμοποιηθούν από εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Είναι ένας υπέροχος νέος τρόπος για να ανακαλύψει κανείς τα προϊόντα και τις μάρκες της L’Oréal μέσω από πολύ ρεαλιστικές και ουσιαστικές εμπειρίες ομορφιάς», δήλωσε ο Parham Aarabi, Διευθύνων Σύμβουλος και Iδρυτής της ModiFace.

«Οι άνθρωποι αναζητούν νέους τρόπους για να βιώσουν προϊόντα και υπηρεσίες και η πλατφόρμα Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality) του Facebook μπορεί να το κάνει αυτό πραγματικότητα σήμερα. Φέρνοντας την Επαυξημένη Πραγματικότητα στην καθημερινότητα, η L’Oréal και η Modiface αναδιαμορφώνουν την έννοια της εμπειρίας ομορφιάς και είμαστε ενθουσιασμένοι που το βλέπουμε αυτό να ζωντανεύει στο Facebook»,  δήλωσε ο Will Platt-Higgins, Αντιπρόεδρος της Global Account Partnerships στο Facebook.

Η Lubomira Rochet, Chief Digital Officer της L’Oréal, δήλωσε: «Το Facebook και η L’Oréal μοιράζονται το όραμα ότι η Επαυξημένη Πραγματικότητα γίνεται όλο και πιο σημαντική για την ανακάλυψη και την αγορά προϊόντων και μαρκών. Βρισκόμαστε σε αυτή τη μαγική στιγμή όπου οι τεχνολογίες έχουν ωριμάσει αρκετά και η όρεξη των καταναλωτών για τη χρήση τους αυξάνεται παντού. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με αυτό το νέο βήμα στη μακροχρόνια συνεργασία μας με το Facebook. Μια συναρπαστική πτυχή αυτής της συνεργασίας είναι ότι συμβάλλει στο να καινοτομούμε στην εμπειρία που παρέχουμε στους χρήστες προϊόντων ομορφιάς».