Πόσες φορές δεν έχεις αναρωτηθείς αν το γουργουρητό που αισθάνεσαι στην κοιλιά σου λίγο πριν κοιμηθείς σημαίνει… ότι πάει καλά η δίαιτα ή όχι; Πρέπει τελικά να πεινάμε πριν κοιμηθούμε για να καταφέρουμε να αδυνατίσουμε ή πρέπει να είμαστε πάντα χορτάτες;

Οι περισσότερες δίαιτες συνιστούν ότι πρέπει να τρώμε δύο ώρες πριν κοιμηθούμε, όμως κάποιες φορές πεινάμε τόσο πολύ που θέλουμε ακόμα ένα snack πριν τον ύπνο. Οι διαιτολόγοι υποστηρίζουν ότι όλα σχετίζονται με τις διατροφικές συνήθειές μας και τους στόχους μας.

Αν φας κάτι ελαφρύ πριν κοιμηθείς, ένα σνακ που δεν θα αυξήσει τις θερμίδες που πρέπει να λαμβάνεις καθημερινά, τότε δεν θα παχύνεις. Εάν όμως φας κάτι παχυντικό και με πολλές θερμίδες μπορεί να πας ένα βήμα πίσω τη δίαιτά σου, αφού όχι μόνο δεν θα κοιμηθείς καλά αλλά και την επόμενη μέρα θα έχεις την ενέργεια να ακολουθήσεις ένα υγιεινό μενού ενώ μπορεί να μην πεινάς όσο πρέπει ώστε να καταναλώσεις το πρωινό σου. Αν δεν θέλεις, λοιπόν, να ταλαιπωρήσεις τον μεταβολισμό σου καλό είναι να φας κάτι ελαφρύ ή αν έχεις παρατηρήσει ότι πεινάς κάθε βράδυ τότε ίσως πρέπει να αυξήσεις λίγο την ποσότητα του βραδινού σου.

Leave a Reply

Your email address will not be published.