Το 1969 ήταν μια χρονιά που σημάδεψε την ανθρωπότητα. Από το θρυλικό Woodstock μέχρι την μυθική αποστολή του Apollo 11 στη Σελήνη και την εξέγερση του Stonewall, η τελευταία χρονιά των 60s προσέφερε μοναδικές συγκινήσεις, χαρακτηρίστηκε από εντυπωσιακές ανατροπές και ρήξεις ανάμεσα στο παλαιό και στο νέο και σίγουρα άλλαξε σε πολλά επίπεδα τον ρου της ανθρώπινης ιστορίας. Το 1969 όμως θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα έτος «ορόσημο» και για έναν ακόμη λόγο, καθώς εκείνη την χρονιά άνοιξε το πρώτο κατάστημα Gap, ξεκινώντας έτσι ένα γοητευτικό ταξίδι στον κόσμο της διαχρονικής «μόδας» του Denim.

Κάπου στο San Francisco των Η.Π.Α, το καλοκαίρι εκείνης της χρονιάς, ο Donald G. Fisher, απογοητευμένος από την προσπάθεια του να αλλάξει ένα τζιν παντελόνι (θέλησε να βρει το jean που του ταιριάζει πραγματικά) κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα καταστήματα ρούχων που προσπαθούσαν να πουλήσουν jeans ήταν τρομερά ανοργάνωτα, με ελάχιστη ποικιλία και δεν μπορούσαν να εξυπηρετήσουν σωστά τους πελάτες. Τότε μαζί με την γυναίκα του, Doris, αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα κατάστημα που πραγματικά θα μπορούσε να καλύψει τις ανάγκες των φανατικών φίλων του denim. Αφού κατάφεραν να συγκεντρώσουν το ποσό των 63.000$ άνοιξαν το πρώτο τους κατάστημα που πουλούσε είδη ένδυσης και δίσκους βινυλίου στην οδό Ocean Avenue του San Francisco. Η επιτυχία του καταστήματος ήταν τεράστια, καθώς μέσα σε μόλις δύο χρόνια, ο τζίρος του ανήλθε στα 2 εκατομμύρια δολάρια!

To ζεύγος Fisher δεν σταμάτησε εκεί όμως και μέσα στα 70s άρχισε να βάζει τα θεμέλια για την δημιουργία ενός brand που συνεχίζει ακόμη και σήμερα να επηρεάζει τη μόδα, να διαμορφώνει το στιλ και να μας ωθεί να ξεφύγουμε από τα συνηθισμένα, επιλέγοντας κομμάτια υψηλής ποιότητας και αισθητικής, άνετα και για κάθε τύπο σώματος. Ενδεικτικό είναι ότι ήδη το 1973 η Gap μετρούσε 25 καταστήματα, ενώ είχε ξεκινήσει τη διάθεση του δικού της label. Μάλιστα, Στα 80s και στα 90s, η Gap γιγαντώθηκε, θέτοντας νέα στάνταρ στην αγορά του denim, ξεφεύγοντας από τα συνηθισμένα και καθιστώντας το denim ως το απαραίτητο αξεσουάρ για κάθε fashion icon. Ποιος άλλωστε δεν λάτρεψε πίσω στα 80s τα εμβληματικά jackets με το logo της GAP ή τα cropped denim jackets και τα ψηλόμεσα jeans.

Στα χρόνια που ακολούθησαν, η Gap μπορεί να άλλαξε και να έγινε πιο ευέλικτη και δυναμική, χωρίς ωστόσο να χάνει τον ξεχωριστό χαρακτήρα της και την μοναδική ταυτότητα της. Δημιουργώντας ρούχα και αξεσουάρ για γυναίκες, άνδρες και παιδιά (συμπεριλαμβάνοντας και τις εξής συλλογές: GapKids, babyGap, GapMaternity, GapBody και GapFit), το όνομα Gap γρήγορα έγινε συνώνυμο με την ελευθερία και το εναλλακτικό στιλ, προσφέροντας προτάσεις για όλους. Μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι ορισμένοι από τους μεγαλύτερους και πιο προβεβλημένους celebrities από τον κόσμο του κινηματογράφου και του τραγουδιού, όχι μόνο έχουν ποζάρει στις εμπνευσμένες διαφημιστικές καμπάνιες της Gap, αλλά έχουν γεμίσει την γκαρνταρόμπα τους με τα ρούχα της γνωστής εταιρείας. Η «διαχρονική» Madonna, η τετραπέρατη Sarah Jessica Parker, η sexy Jessica Alba, η πάντοτε glamorous Κirsten Dunst, η σαγηνευτική Salma Hayek, η «classy» Scarlett Johansson, αλλά και ο γοητευτικός Asthon Kutcher, ο δυναμικός Tom Brady, o λατίνος star Diego Luna και πολλοί ακόμη αστέρες του Hollywood και της μουσικής βιομηχανίας ψηφίζουν Gap, χωρίς δεύτερη σκέψη.

Μπορεί να πέρασαν 50 χρόνια, παρόλα αυτά η δημιουργικότητα, το ανήσυχο πνεύμα, το απαράμιλλό στιλ, η συνεχής εξέλιξη και η πρωτοποριακή αισθητική της Gap αποδεικνύουν ότι είναι το brand που παραμένει αναλλοίωτο στο πέρασμα του χρόνου. Για αυτό και η Gap είναι για το τώρα, το μετά και το… πάντα!

Leave a Reply

Your email address will not be published.