Η διαφήμιση των Jumbo με την Άντζελα Δημητρίου, μάλλον έχει προκαλέσει περισσότερο ντόρο απ’ότι έπρεπε. Για να μιλάμε όμως με ακρίβειες, η φράση “Χτύπα σαν άντρας” ήταν αυτή που έχει διχάσει την κοινωνία και προκάλεσε ποικίλα σχόλια. Μια φράση, το ξαναλέω. Μια φράση διαφήμισης παιδικών παιχνιδιών.

Και επειδή εδώ στο That’s Life, δεχθήκαμε κάποια αρνητικά σχόλια περί χαμηλού επιπέδου, ας διευκρινίσουμε κάποια πράγματα.

Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, η Γενική Γραμματεία της Ισότητας των Φύλων διαμαρτυρήθηκε από την πρώτη προβολή του διαφημιστικού σποτ κάνοντας λόγο για “σεξισμό” και “επικινδυνότητα”, σε βαθμό εγκληματικής συμπεριφοράς!

Η φράση “χτύπα σαν άντρας” μπορεί να μην ακούγεται ωραία, μπορεί να δηλώνει βία, ναι, αλλά αλήθεια, τώρα σας ενόχλησε όλους; Τώρα θυμηθήκατε την γυναικεία κακοποίηση; Όταν η γυναίκα της διπλανής πόρτας κακοποιείται, τι ακριβώς κάνετε; Ξέρετε που πρέπει να απευθυνθείτε ή απλά το συζητάτε στο τραπέζι της κουζίνας τρώγοντας το μεσημεριανό σαν το gossip της ημέρας;

Ξαφνικά όλοι ευαισθητοποιηθήκατε, κράζοντας μια χιουμοριστική διαφήμιση. Είναι όλα τέλεια γύρω σας δηλαδή, που αυτό σας φάνηκε ακραίο. Όπως πολύ σωστά δήλωσε και η Άντζελα Δημητρίου, δεν βγήκε κανείς να διαμαρτυρηθεί με την παλιά ελληνική ταινία “Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο”. Συγκεκριμένα, είπε: «Να πάνε τότε να απαγορεύσουν και την Αλίκη Βουγιουκλάκη, στην ταινία “Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο”, που χτυπούσαν μικρά παιδιά οι καθηγητές. Γιατί δεν κόβουν και αυτό;».

Πίσω από ένα πληκτρολόγιο  όλοι έχουμε λόγο. Όλοι ξέρουμε να υποτιμούμε, να χλευάζουμε και να βρίζουμε όσους εναντιώνονται στις δικές μας απόψεις. Σε αυτή την χώρα, όλοι γίναμε ειδικοί, απόλυτοι και εξτρεμιστικοί στις απόψεις μας. Δυστυχώς. Ας βάλουμε λίγο χιούμορ επιτέλους στην ζωή μας, γιατί σιγά-σιγά χανόμαστε.

Η απάντηση των Jumbo πάντως για την απαγόρευση της φράσης, είναι η παρακάτω:

ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΔΕΝ «ΚΟΒΕΤΑΙ»

Ρομέν Γκαρί: «Το χιούμορ είναι η επιβεβαίωση της αξιοπρέπειας, μια διακήρυξη της υπεροχής του ανθρώπου σε σχέση με όλα αυτά που τον βασανίζουν».

Τα JUMBO, όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τη διαφημιστική τους επικοινωνία, επιδιώκουν παράλληλα να μιλήσουν με χιούμορ για όλα αυτά που μας βασανίζουν.

Να μιλήσουν λυτρωτικά για τα καλά μας και τα στραβά μας.
Το χιούμορ, είναι ένας καθρέφτης αλήθειας που πολλές φορές σε σοκάρει κοιτάζοντας το είδωλό σου.

Αυτό δεν είναι λόγος να τα «βάλεις» με τον καθρέφτη.
Αυτή την διακήρυξη υπεροχής του χιούμορ δεν θα την τσαλακώσουμε.

Με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη μας JUMBO, δεν θα προβούμε σε καμία διόρθωση της ταινίας.

Αντίθετα, θα σταματήσουμε την προβολή της, παραδίδοντας τη σκυτάλη του χιούμορ στον κόσμο.

Καλή Ανάσταση και Καλή Τύχη στα Αβγά σας!

POLLEN
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΩΝ JUMBO