Το ιστορικό και εμβληματικό κεντρικό κτίριο του Ζαππείου Μεγάρου φωταγωγήθηκε φέτος με το
χαρακτηριστικό ροζ χρώμα, στo πλαίσιo της παγκόσμιας πρωτοβουλίας φωταγώγησης μνημείων και κτηρίων
οροσήμων, για την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού, της The Estée Lauder Companies.

Πιο συγκεκριμένα, την Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2023, το Ζάππειο φωτίστηκε στο ροζ χρώμα της εκστρατείας,
υπενθυμίζοντας τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. Το φετινό μήνυμα της καμπάνιας
αποτελεί ένα δυνατό μήνυμα, με παγκόσμια απήχηση: «Η Ομορφιά μας Ενώνει στον Αγώνα Κατά του Καρκίνου του Μαστού»

Φέτος, η Estée Lauder Hellas λαμβάνοντας υπόψη τις ανθρωπιστικές και υγειονομικές ανάγκες των
πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας, αντί των προγραμματισμένων εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται στο
πλαίσιο της φωταγώγησης κτηρίων για τον Καρκίνο του Μαστού, θα πραγματοποιήσει δωρεά για την άμεση
αγορά σύγχρονου ιατρικού τεχνολογικού εξοπλισμού.


Στόχος είναι να ενισχυθούν νοσοκομεία και υγειονομικές δομές της περιοχής με τον απαραίτητο εξοπλισμό
για την έγκυρη εξέταση των κατοίκων σε θέματα που αφορούν τον καρκίνο του μαστού.
Η δωρεά θα γίνει προς την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία με τη συνεργασία της οποίας θα
πραγματοποιηθούν στοχευμένες δράσεις στις περιοχές που επλήγησαν, τόσο για ενημέρωση όσο και
πρόληψη. Σύντομα θα υπάρξει πιο αναλυτική σχετική ανακοίνωση.

Το 1992, η Evelyn H. Lauder συν-δημιούργησε την εμβληματική Ροζ Κορδέλα και ξεκίνησε την εκστρατεία
ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού, εμπνέοντας ένα παγκόσμιο κίνημα με μια αποστολή: να βοηθήσει
στη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο του μαστού για όλους. Η Estée Lauder Companies με την
εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού και το φιλανθρωπικό ίδρυμα Breast Cancer Research Foundation®,
έχουν χρηματοδοτήσει περισσότερα από 118 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως για έρευνα, εκπαίδευση και
ιατρικές υπηρεσίες οι οποίες πραγματικά σώζουν ζωές.


Στην Ελλάδα, η Estée Lauder Hellas με κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού, συνεργάζεται από το
2005 με το γνωστό σχεδιαστή Duka, για το σχεδιασμό μιας συλλεκτικής σειράς βραχιολιών. Μια τοπική
πρωτοβουλία στα πλαίσια της παγκόσμιας εκστρατείας ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της The
Estée Lauder Companies, η οποία έχει λάβει διεθνή αναγνώριση. Ελληνίδα πρέσβειρα της εκστρατείας είναι
η κ. Ελενη Μενεγάκη.

Κάθε χρόνο, το Pink Ribbon Bracelet αποτελεί ένα σύμβολο του αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού και
της σημασίας για έγκαιρη ενημέρωση και της πρόληψη. Τα έσοδα από την πώληση του βραχιολιού
χρηματοδοτούν τις ανθρωπιστικές δράσεις και το σπουδαίο έργο της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας.
Μια έμπρακτη δράση εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον μεγάλο αυτό αγώνα κατά του καρκίνου του
μαστού. Μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 5000 δωρεάν μαστογραφίες από τον
κινητό μαστογράφο, σε απομακρυσμένες πόλεις και νησιά σε όλη την Ελλάδα.