Σε μια εποχή που οι οικογένειες σε όλο τον κόσμο ζουν συχνά με φρενήρεις ρυθμούς, περιτριγυρισμένες από περισπασμούς, που τους εμποδίζουν να χαρούν μαζί την ώρα του φαγητού, η νέα καμπάνια της Barilla παρουσιάζει τον τέλειο τρόπο επανασύνδεσης με τα αγαπημένα μας πρόσωπα.

Οι περισπασμοί κατά τη διάρκεια του γεύματος ή του δείπνου εμποδίζουν τα μέλη της οικογένειας να έρθουν πραγματικά κοντά: η αποσύνδεση μεταξύ των ανθρώπων που δημιουργεί ο σύγχρονος τρόπος ζωής, καταλήγει να μας απομονώνει από τους ανθρώπους που αγαπάμε.

Η έρευνα** που διεξήχθη από τη Barilla έδειξε ότι σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (49%) πιστεύουν ότι θα ένιωθαν περισσότερο ευτυχισμένοι αν μπορούσαν να περνούν περισσότερο χρόνο με τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Μέσα από την εμβληματική ιταλική μαγειρική και την εφευρετικότητα των Ιταλών για γεύματα που όλοι μπορούν να μοιραστούν, δημιουργούνται μοναδικές στιγμές που φέρνουν τον κόσμο πιο κοντά, αυξάνοντας το αίσθημα της συντροφικότητας. Αυτό επιβεβαιώνεται και από τα αποτελέσματα της έρευνας, καθώς το ένα τρίτο του πληθυσμού (36%) δηλώνει ότι αισθάνεται πιο κοντά με τους καλεσμένους του όταν όλοι τρώνε το ίδιο φαγητό.

Το ιταλικό στυλ μπορεί να αποτελέσει την απόλυτη έμπνευση για νόστιμα και εύκολα σπιτικά μαγειρευτά πιάτα, φτιαγμένα με λίγα, απλά και νόστιμα υλικά. Η σειρά ζυμαρικών Barilla Classic και η ποικιλία των σχημάτων ζυμαρικών της αποτελούν μια εξαιρετική βάση, για κάθε γευστική μαγειρική δημιουργία που φέρνει κοντά φίλους και οικογένεια. Αναδεικνύοντας τις ιταλικές ρίζες της και την εφευρετικότητα της ιταλικής μαγειρικής, η Barilla, κάνει τη δική της κίνηση – μια κίνηση αγάπης – για κάθε στιγμή που οι άνθρωποι βρίσκονται γύρω από ένα τραπέζι, απολαμβάνοντας μοναδικές γεύσεις ζυμαρικών.

«Ως μάρκα, πιστεύουμε ακράδαντα ότι το φαγητό φέρνει τους ανθρώπους κοντά και έχουμε θέσει ως αποστολή μας να προωθήσουμε τα ζυμαρικά ως μια κίνηση αγάπης που πρέπει να μοιράζεται. Ενώ κινήματα όπως η ψηφιακή αποτοξίνωση μπορεί να φαίνονται για πολλούς ένα μεγάλο βήμα, στην Barilla ελπίζουμε ότι αυτή η καμπάνια μπορεί να δώσει στους ανθρώπους τη δυνατότητα να είναι πιο παρόντες, προκαλώντας τους εαυτούς τους να είναι εφευρετικοί στην κουζίνα και να δημιουργούν αξέχαστες στιγμές, που φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά, ενισχύοντας το αίσθημα της συντροφικότητας», δηλώνει η Ilaria Lodigiani, Chief Marketing Officer Barilla.

Η καμπάνια ζωντανεύει αυτές τις ιστορίες των καθημερινών στιγμών που φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά: σε μια τηλεόραση στο σαλόνι, ένας μοναχικός χαρακτήρας κινουμένων σχεδίων κλαίει μπροστά σε έναν άδειο καναπέ, στην κρεβατοκάμαρα μια κονσόλα έχει εγκαταλειφθεί, σε ένα τραπέζι της κουζίνας χτυπάει ένα τηλέφωνο. Κανείς δεν τους δίνει σημασία. Γιατί; Γιατί οι άνθρωποι βρίσκονται όλοι στο τραπέζι απολαμβάνοντας μαζί ένα γευστικό πιάτο ζυμαρικών Barilla.

Η καμπάνια Barilla Classic θα είναι ένα πλήρως ολοκληρωμένο οικοσύστημα με ισχυρή digital επικοινωνία, με στόχο να ζωντανέψει την ιταλική κληρονομιά της Barilla που, με απλές χειρονομίες, εμπνέει τους ανθρώπους να απολαμβάνουν τη ζωή μαζί.

Η νέα καμπάνια της Barilla βρίσκεται ήδη στον αέρα. Ανακάλυψέ την εδώ!

Credits

Global CCO of Publicis Worldwide, CCO of Publicis Groupe Italy: Bruno Bertelli

CCO Publicis Italy: Cristiana Boccassini

CCO Publicis Italy: Francesco Poletti

Global Executive Creative Director: Selim Ünlüsoy

Associate Creative Director: Marie Poumeyrol

Creative Director: Nicholas Bakshi

Art Director: Breno Chiavelli

Copywriter: David Casares

Global Client Service Director: Simona Coletta

Account Director: Alberto Pinto

Sr. Account Manager: Belinda Sciclone

Account Executive: Giovanni Spadola

Strategy Director: Ricardo Coen

Senior Experience Strategist: Antonio Jorgaqi

Strategic Planner: Elisa Fiorentini

Data Strategist: Andrea Battista

Social Media Analyst: Alberto Mura

Jr. Data Analyst: Federica Parisi

Progress Managers: Elisa Petrone, Alessia Cornali

Director: Xavier Mairesse

DoP: Simon Drescher  

Photographer: Chloe Hardwick

Chief Production Officer: Francesca Zazzera

Producer: Margherita Fonseca

Art Buyer: Rossana Coruzzi

Global Head of PR and Communication: Isabella Cecconi

Βασικά Στοιχεία:

  • 55% των καταναλωτών θέλουν για αυτόν τον χρόνο να περνούν περισσότερο χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους τους
  • 49% των καταναλωτών πιστεύει πως μπορούν να νιώσουν μια αύξηση στο αίσθημα της ευτυχίας, αν έχουν τη δυνατότητα να περνούν χρόνο με τους αγαπημένους τους
  • 36% επιβεβαιώνουν ότι αισθάνονται πιο κοντά στους ανθρώπους που βρίσκονται στο ίδιο τραπέζι, όταν όλοι απολαμβάνουν το ίδιο φαγητό
**(Τα στατιστικά στοιχεία προέρχονται από την έρευνα της 3Gem σε 2000 άτομα και υλοποιήθηκε μεταξύ 10-17 Φεβρουαρίου 2023)