Ονειρέψου ένα ταξίδι στην ιταλική εξοχή, το μεσογειακό μεσημεριανό ήλιο και τη φρεσκάδα των αρωμάτων της γης, που απλώνονται στις δασώδεις εκτάσεις των λόφων της Τοσκάνης. Ακόμη όμως κι αν δεν μπορείς να το πραγματοποιήσεις, μπορείς να αισθανθείς σαν να βρίσκεσαι εκεί αποκτώντας ή κάνοντας δώρο στον αγαπημένο σου το νέο ανδρικό άρωμα «K by Dolce&Gabbana», μία ιδανική επιλογή για κάθε άνδρα που είναι και αισθάνεται βασιλιάς στην καθημερινότητά του.

Ένας σαγηνευτικός συνδυασμός από εσπεριδοειδή που ενισχύεται από αρωματικά βότανα και αισθησιακά ξύλα δημιουργεί ένα σύνολο που αντανακλά τη γοητεία ενός μοντέρνου βασιλιά. Ζουμερά σαγκουίνια, σισιλιάνικα λεμόνια, αλλά και τα αρώματα του κίτρου συνδυάζονται με τη φρεσκάδα του άρκευθου, την κεχριμπαρένια ζεστασιά του φασκόμηλου, τη δροσιά του γερανίου και την αναζωογονητική λεβάντα. Όλες αυτές οι νότες πυροδοτούνται από τη σπίθα της καυτερής πιπεριάς, ένα συστατικό που σπάνια χρησιμοποιείται στην αρωματοποιία, που δίνει μια αίσθηση ζεστασιάς η οποία ξυπνάει την καρδιά του αρώματος και ενισχύει την αρρενωπότητά του. Στη βάση του αρώματος, κυριαρχούν οι ζεστές ξυλώδεις νότες, το αισθησιακό κεδρόξυλο, το βέτιβερ και το πατσουλί.

Όλα είναι προσεγμένα φυσικά και στη συσκευασία του αρώματος, όπου η παράδοση συναντά το μοντέρνο σε ένα μπουκάλι που χρειάστηκαν χρόνια για τη δημιουργία του. Το καλοσμιλεμένο γεωμετρικό σχήμα, δένει αρμονικά με το περίτεχνο, χειροποίητο στέμμα στο καπάκι. Κάθε στέμμα, με επιχρύσωση 24 καρατίων έχει την όψη της φυσικής παλαίωσης. Διακοσμείται περιμετρικά με μπλε πετράδια, ενώ στην κορυφή δεσπόζει ως τρούλος, ένας υπέροχος λαζουρίτης. Πάνω στο μπουκάλι, το γράμμα Κ θυμίζει το παραδοσιακό σύμβολο της βασιλείας, αλλά είναι αποτυπωμένο με τόση απλότητα, που το κάνει εντυπωσιακά σύγχρονο.

Για το λανσάρισμα του νέου αρώματος, ο οίκος Dolce&Gabbana Beauty συνεργάστηκε με τον Ιταλό influencer Mariano di Vaio. Σύζυγος, πατέρας και επιχειρηματίας, ο Μariano είναι ο βασιλιάς της δικής του καθημερινότητας, αλλά και μια αδιαμφισβήτητη επιλογή για να εκπροσωπήσει το νέο ανδρικό άρωμα. Η μουσική επένδυση της τηλεοπτικής καμπάνιας, μια δημιουργία του βραβευμένου με Όσκαρ διάσημου συνθέτη Ennio Morricone, αποτυπώνει το μοντέρνο πρόσωπο του πρωταγωνιστή καθώς περιφέρεται στην ιστορική πόλη.