To MasterChef πραγματοποίησε τη μεγάλη του πρεμιέρα χθες Δευτέρα και όπως αναμενόταν η μάχη της τηλεθέασης απέκτησε νέο ξεχωριστό ενδιαφέρον! Μάλιστα, χθες 10/1 δεν είχαμε μόνο την επιστροφή του δημοφιλούς reality μαγειρικής, αλλά και του νέου επεισοδίου για τις Άγριες Μέλισσες! Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε η εταιρεία παρακολούθησης της τηλεθέασης, Nielsen, τα δύο reality (MasterChef και Survivor) κονταροχτυπήθηκαν σε μια μάχη μέχρις εσχάτων στο δυναμικό κοινό! Συγκεκριμένα, το MasterChef έπιασε κορυφή με 21.9% έναντι 20.8% του Survivor επί του συνόλου, δείχνοντας ότι το reality μαγειρικής αν μη τι άλλο επανήλθε για να πρωταγωνιστήσει!

Ωστόσο, στο γενικό σύνολο τα πράγματα ήταν διαφορετικά, καθώς τα reality έχασαν από τις δύο εξαιρετικά ποιοτικές ελληνικές σειρές: «Σασμός» και «Γη της Ελιάς». Μεγάλος ηττημένος θα πρέπει να θεωρείται η Φάρμα, καθώς το reality που προβάλλεται στον ANT1 μετά βίας ξεπερνάει το 5% στο Γενικό σύνολο, ενώ είναι και κάτω από αυτό το όριο στο δυναμικό κοινό. Αναλυτικά, οι μετρήσεις που συγκέντρωσε η Nielsen για τη χθεσινή μεγάλη μάχη ήταν οι εξής:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

  • MasterChef: 21,9%
  • Survivor: 20,8%
  • Σασμός: 20,2%
  • Άγριες Μέλισσες: 16,4%
  • Γη της Ελιάς: 13,1%
  • Σκοτεινή θάλασσα: 7,2%
  • Φάρμα: 4,9%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

  • Σασμός: 21,9%
  • Γη της Ελιάς: 20,4%
  • Survivor: 20,2%
  • MasterChef: 17,3%
  • Άγριες Μέλισσες: 16,2%
  • Σκοτεινή θάλασσα: 10%
  • Φάρμα: 5,6%