Το brand ομορφιάς essence λανσάρει το πρώτο της Roblox παιχνίδι ‘Color dare by essence’ – ένας ονειρικός κόσμος στον οποίο η καλοσύνη είναι το βασικό όπλο για να σωθεί ο κόσμος. Το brand της cosnova κυκλοφορεί το παιχνίδι τον Ιούνιο ως μέρος της εταιρικής της καμπάνιας για το Pride. Με το ‘Color dare by essence’, η essence κάνει το πρώτο της βήμα στην πλατφόρμα της Roblox με στόχο μακροπρόθεσμα να επιστήσει την προσοχή του κόσμου σε σημαντικά κοινωνικά ζητήματα, με έναν παιχνιδιάρικο τρόπο. Η ιδέα της σύνδεσης παιχνιδιού και πραγματικότητας μέσω της υποστήριξης ενός φιλανθρωπικού οργανισμού υπέρ της ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας είναι μοναδική.

ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ PRIDE ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Το ‘Color dare by essence’, σχεδιασμένο σε συνεργασία με το παγκόσμιο ψηφιακό agency DEPT®, εστιάζει σε θέματα ταυτότητας και διαφορετικότητας, αντανακλώντας το όραμα της μάρκας να “κάνει την ομορφιά διασκέδαση. Μαζί με τον κεντρικό χαρακτήρα “Lash Princess” οι παίκτες δημιουργούν τον δικό τους χρωματιστό, διαφορετικό κόσμο χρησιμοποιώντας  εξατομικευμένα avatars.  Όμως στον ορίζοντα καραδοκεί μία μουντή, γκρίζα καταιγίδα η οποία ενσαρκώνει όλα τα δεινά του κόσμου, όπως η βία και ο εκφοβισμός. Η Lash Princess παρουσιάζεται στους χρήστες εξηγώντας το μήνυμα του παιχνιδιού: «Ας κάνουμε ξανά τον κόσμο χρωματιστό και ειρηνικό».

Στοχεύοντας στη βελτίωση του πραγματικού κόσμου μέσω του ψηφιακού gaming, η essence προγραμματίζει μεγάλο αριθμό φιλανθρωπικών δράσεων γύρω από το παιχνίδι, με σκοπό την παροχή στήριξης όπου αυτή χρειάζεται. Σε συνεργασία με το ΛΟΑΤΚΙΑ+ πρακτορείο “Mixx”, θα επιλεγούν δύο φορείς προς στήριξη ώστε να φέρουν μία ουσιαστική αλλαγή στην κοινότητα. Ο φιλανθρωπικός μηχανισμός του παιχνιδιού εκπληρώνεται μέσα από τον στόχο του παιχνιδιού ο οποίος είναι να νικηθεί κάθε γκρι στον κόσμο της essence εντός ενός ορισμένου χρονικού πλαισίου τεσσάρων ημερών. Εφόσον οι παίκτες κατορθώσουν, συνεργαζόμενοι μεταξύ τους, να επιτύχουν τον στόχο τους, κερδίζουν μια δωρεά προς επιλεγμένους φιλανθρωπικούς οργανισμούς.

Και η ιστορία δεν τελειώνει εδώ: “Μετά από αυτήν την εξαιρετική αρχή, περαιτέρω δράσεις θα σχεδιαστούν μέσω της Roblox. Η essence βλέπει πολλές ευκαιρίες στο πεδίο της ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης των παικτών σε κοινωνικά θέματα”, τονίζει ο Thorsten Mühl, Chief Digital Marketing & Experience Office (CXO) της cosnova.