Το καλοκαίρι έχει πάντοτε το αίσθημα της ελευθερίας, για αυτό και συνηθίζουμε να το ρίχνουμε… έξω. Που καιρός για δίαιτες όταν σε περιμένουν λαχταριστά παγωτά και τηγανητά καλαμαράκια στο πλησιέστερο ταβερνάκι… Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να προσέχουμε και το καλοκαίρι, καθώς το σωστό βάρος είναι πάντοτε υγεία και η αλήθεια είναι ότι μπορούμε αφενός να αντισταθούμε στους «πειρασμούς» και αφετέρου να προτιμήσουμε τροφές οι οποίες θα μας βοηθήσουν να διατηρήσουμε το βάρος μας σε ικανοποιητικά επίπεδα. Για πάμε να δούμε ποιες είναι…

Αγγούρι

Με μόλις 16 θερμίδες ανά 150 γραμμάρια, το αγγούρι είναι ότι πρέπει για το καλοκαίρι, καθώς προσφέρει ενυδάτωση στον οργανισμό (95% αποτελείται από νερό) και βοηθάει να αντιμετωπίσουμε τις πολύ ζεστές μέρες. Παράλληλα, το αγγούρι διαθέτει αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση.

Ψητό άπαχο κρέας στο grill

Το κρέας σε λογικές ποσότητες είναι απαραίτητο συστατικό για τη διατροφή. Οι πρωτεΐνες που βρίσκονται στο ψάρι, στο κοτόπουλο, στο μοσχάρι και στο αρνί μπορούν να ωφελήσουν τον οργανισμό και την απώλεια βάρους, φτάνει μόνο να το ψήνετε στο grill. Μάλιστα, μπορείτε εάν το επιθυμείτε να ψήσετε εκτός από κρέας, λαχανικά ή και φρούτα για κάτι πιο ιδιαίτερο και… καλοκαιρινό!

Αρακάς

Ο αρακάς διαθέτει τα υψηλότερα ποσοστά πρωτεΐνης και σιδήρου σε σύγκριση με οποιοδήποτε λαχανικό, αποτελώντας ένα καλό υποκατάστατο του κρέατος.

Φράουλες, Raspberries, Blackberries και Blueberries!

Όποιο είδος καλοκαιρινού φρούτου σου αρέσει περισσότερο από τα παραπάνω! Πλούσια σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνη Β και C, αλλά και φυτικές ίνες τα συγκεκριμένα φρούτα είναι πολύ πιο χαμηλά σε θερμίδες σε σύγκριση με τις Μπανάνες ή το μάνγκο. Ενέταξε τα στην καλοκαιρινή διατροφή σου και θα μας θυμηθείς!

Ροδάκινα

Τα ροδάκινα είναι από τα πιο top φρούτα του καλοκαιριού και είναι ιδανικά σε περίπτωση που αναζητάτε μια τροφή με πιο γλυκιά γεύση. Ένα μεσαίου μεγέθους ροδάκινο διαθέτει μόλις 39 θερμίδες και είναι εξαιρετικά πλούσιο σε ποτάσιο και βιταμίνη C, καθώς περιλαμβάνει το 15% της προτεινόμενης ημερήσιας δόσης.  Η αντιοξειδωτική καροτίνη Βήτα δίνει στα ροδάκινα το ιδιαίτερο τους χρώμα, ενώ εκτός από την διατήρηση του βάρους τα ροδάκινα

Ανανάς

Πλούσιος σε βιταμίνη C και ποτάσιο, ο ανανάς έχει αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, ενώ παράλληλα μπορεί να λειτουργήσει ως υποκατάστατο των γλυκών για να περιορίσετε τα… παγωτά.

Πιπεριά

Εκτός του ότι είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες, είναι και εξερατικά ευέλικτα λαχανικό, καθώς μπορεί να μαγειρευτεί με πολλούς τρόπους.

Ντομάτες

Λαχταριστές, γλυκές και χαμηλές σε θερμίδες, μία ντομάτα είναι σίγουρα μια εξαιρετική λύση για το καλοκαίρι. Με 32 θερμίδες και 2 γραμμάρια φυτικών ινών, πρόκειται για μια εξαιρετική πηγή βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Μάλιστα, διαθέτουν λυκοπένιο, μια ουσία που προστατεύει από την υπεριώδη ακτινοβολία του ήλιου.

Καρπούζι

Με 92% νερό στη σύσταση του, το καρπούζι γεμίζει το στομάχι σου και οι θερμίδες που σου προσθέτει είναι μηδαμινές. Μάλιστα, μπορείς να το πιεις και σε μορφή χυμού, καθώς σου προσφέρει μοναδική φρεσκάδα!

Leave a Reply

Your email address will not be published.