Η 90’s κουλτούρα, η hip hop διάθεση έχουν επιστρέψει δυναμικά και μπορούν να γίνουν αισθητές και στο street style σου. Μπορείς να θυμίζεις κι εσύ την αγαπημένη σου Tems και να υιοθετήσεις κομμάτια από το στιλ της για να χτίσεις την ιδανική “skate” διάθεση.

Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], παρουσιάζει την καμπάνια της TOMMY JEANS για το Φθινόπωρο του 2022, μέσα από την τραγουδίστρια, παραγωγό και συνθέτη Tems, που μας συστήνει την γεμάτη ζωή και ενέργεια street κουλτούρα Alté, συνδέοντας έτσι το brand με νέο κοινό σε όλο τον κόσμο.

Μετά την παγκόσμια περιοδεία της, η Tems (@temsbaby) επιστρέφει στη γενέτειρά της, το Λάγος της Νιγηρίας, και πρωταγωνιστεί στο βίντεο της καμπάνιας με την υποστήριξη της skateboarding κοινότητας WAFFLESNCREAM και των καλλιτεχνών του κέντρου Alté, Lady Donli και Dami Oniru. Το Λάγος είναι ένας από τους πιο συναρπαστικούς, παγκόσμιους δημιουργικούς «κόμβους» του σήμερα, που διαμορφώνει μια κοινότητα πρωτοπόρων ανθρώπων που τους συνδέει και τους κινητοποιεί η ανάγκη να πειραματιστούν με διάφορά είδη και στυλ. Η κοινότητα πειραματίζεται με τα ηχητικά, οπτικά και στιλιστικά όρια μέσα από ένα μείγμα παγκόσμιων επιρροών. Η σκηνοθεσία του βίντεο έγινε από μέλος της Νιγηριανής διασποράς, τον Akinola Davies Jr. και φωτογραφήθηκε από τον Joshua Woods, ένα φωτογράφο με έδρα το Χάρλεμ.

«Η συμμετοχή μου στην καμπάνια TOMMY JEANS είναι συναρπαστική, καθώς δίνουμε τη δυνατότητα στο κοινό να γνωρίσει το Λάγος και τις εναλλακτικές σκηνές και κοινότητες που ευδοκιμούν εκεί», λέει η Tems. «Οι κοινότητες αυτές όχι μόνο σε προσκαλούν να επιδιώκεις τα σπουδαία, να προσπαθείς πιο σκληρά και να προχωράς παρακάτω – αλλά σε βοηθούν να εξελιχθείς ως δημιουργός, ένα γεγονός που διαδραμάτισε βασικό ρόλο για να γίνω η καλλιτέχνης που είμαι σήμερα».