Είσαι νέα στον χώρο του marketing; Θα πρέπει να έχεις κατά νου πως ότι κάνεις είναι ορατό από τους πελάτες σου, αυτή είναι η φύση της δουλειάς άλλωστε. Ως αποτέλεσμα έχεις αρκετό βάρος στους ώμους σου με τα μέλη της ανώτατης διοίκησης να πιστεύουν πως η επιτυχία της εταιρείας εξαρτάται από την εργασία σου. Μην αγχωθείς, παρακάτω μπορείς να βρεις έναν μικρό κατάλογο που θα σε οδηγήσει στην επιτυχία.

  1. Συνέχιζε να παρουσιάζεις σωστά τον εαυτό σου – Από τη στιγμή που είσαι ήδη σε μια εταιρεία είσαι πάρα πολύ καλή στο να προωθείς με τον καλύτερο τρόπο τον εαυτό σου και για αυτό επέλεξαν εσένα, όμως δεν είναι αυτή η σωστή στιγμή να το παρατήσεις. Πρέπει να μπορείς να ξεχωρίζεις για τις ιδιαίτερες και μοναδικές ιδέες σου στις συναντήσεις γιατί μόνο έτσι η δουλειά σου θα φανεί πολύ καλύτερα.
  2. Γνώρισε την εταιρεία – Ένας άλλος τρόπος επιτυχίας είναι να γνωρίσεις την εταιρεία όχι μόνο μέσα αλλά και έξω. Θα πρέπει να γνωρίζεις ποια είναι η αποστολή της εταιρείας και φυσικά να δώσεις σε όλους να καταλάβουν πόσο σημαντική είναι η δική σου αποστολή. Προσπάθησε να πάρεις πρωτοβουλίες έχοντας σαν γνώμονα την αποστολή της. Επίσης, είναι σημαντικό να μάθεις για την ιστορία της εταιρείας και ποιες από τις προηγούμενες στρατηγικές marketing ήταν επιτυχείς και ποιες όχι. Προσπάθησε να μάθεις από τα λάθη σου και φυσικά έλεγξε τα κανάλια marketing που ήδη χρησιμοποιεί η εταιρεία αν πιστεύεις ότι κάτι που δεν κάνετε ήδη θα μπορούσε να φέρει επιτυχία ζήτησε το και θα γίνει.
  3. Γνώρισε τους πελάτες – Είναι σημαντικό να γνωρίζεις τους πελάτες αφού πρέπει να απευθυνθείς σε συγκεκριμένη αγορά – στόχο. Έλεγξε τη βάση πελατών και κάνε μια έρευνα σχετικά με τους ανθρώπους που ήδη έχουν κάνει αγορές. Συγκέντρωσε όλα τα δημογραφικά στοιχεία και βγάλε τα αποτελέσματα. Στη συνέχεια μπορείς να δημιουργήσεις ξεχωριστές personas που ουσιαστικά είναι ρεαλιστικές αναπαραστάσεις ανθρώπων οι οποίοι είναι πιθανό να κάνουν μια αγορά.
  4. Γνώρισε τον ανταγωνισμό σου – Μπορεί να είναι ωραίο να έχει η εταιρεία μονοπώλιο στο προιόν ή την υπηρεσία που προσφέρει όμως αυτό δεν είναι πάντα εύκολο να συμβεί. Σε περίπτωση που υπάρχει ανταγωνισμός θα πρέπει να δεις τις κινήσεις που κάνουν και εκείνοι εξετάζοντας τις στρατηγικές τους. Κάποιες από αυτές μπορείς να τις αναγνωρίσεις όπως για παράδειγμα τις διαφημιστικές καμπάνιες.
  5. Πρέπει να ενημερώνεσαι συνέχεια – Και σε αυτό σίγουρα θα σε βοηθήσει ένα μεταπτυχιακό.  Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών είναι το πρώτο και μοναδικό μεταπτυχιακό στα γνωστικά αντικείμενα του μάρκετινγκ και της επιχειρησιακής επικοινωνίας που λειτουργεί σε ελληνικό πανεπιστήμιο από το ακαδ.έτος 1998-1999 και διαθέτει αναγνώριση και υψηλό κύρος τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Το μεταπτυχιακό μάρκετινγκ & επικοινωνίας προσφέρεται σε τρία τμήματα και συγκεκριμένα:Ελληνόφωνο πρόγραμμα πλήρους φοίτησης, που απευθύνεται σε πτυχιούχους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, που δεν εργάζονται, και επιθυμούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε μεταπτυχιακό επίπεδο με στόχο μία επιτυχή σταδιοδρομία στον χώρο του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας.

    Αγγλόφωνο πρόγραμμα πλήρους φοίτησης, που απευθύνεται σε Έλληνες και ξένους φοιτητές, κατόχους πτυχίου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης χωρίς εργασιακές υποχρεώσεις.

    Πρόγραμμα μερικής φοίτησης για στελέχη που συνδυάζουν μεταπτυχιακές σπουδές και επαγγελματικές υποχρεώσεις.

    Εάν σκέφτεστε να κάνετε μία ανεκτίμητη επένδυση στο μέλλον σας και ένα αποφασιστικό βήμα στη σταδιοδρομία σας, το μεταπτυχιακό μάρκετινγκ και επικοινωνίας είναι η κατάλληλη επιλογή!

    Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να μπεις στη σελίδα και φυσικά μη ξεχνάς πως οι δηλώσεις για την υποβολή αιτήσεων είναι μέχρι τις 31/5! Καλή επιτυχία!