Στην εφαρμογή ενός πιλοτικού μοντέλου προκειμένου να εξυπηρετούνται καλύτερα οι πελάτες προχώρησε πρόσφατα η Goody’s.

H αλυσίδα έχει προσλάβει σερβιτόρους για το κατάστημα Goody’s Burger House το οποίο βρίσκεται όπισθεν του ξενοδοχείου Χίλτον.

Το εν λόγω κατάστημα ανήκει στο ιδιόκτητο δίκτυο της αλυσίδας και σύμφωνα με πηγές της εταιρείας είναι στο πρώτο που έχουν τοποθετηθεί σερβιτόροι.

Τα πρώτα μηνύματα από την εφαρμογή του πιλοτικού αυτού προγράμματος είναι ενθαρρυντικά και δεν αποκλείεται να εφαρμοστεί και σε άλλα καταστήματα του δικτύου της Goody’s, όπου κριθεί ότι οι συνθήκες ευνοούν μία τέτοια αλλαγή.

H πρόσληψη σερβιτόρων δεν είναι η μόνη καινοτομία της αλυσίδας ταχείας εστίασης.

Πρωτοποριακές εφαρμογές έχει εγκαταστήσει και στο νέο κατάστημα Goody’s Burger House, στο Σύνταγμα, που στεγάζεται σε ένα από τα ιστορικά κτίρια στο κέντρο της Αθήνας, στη συμβολή των οδών Όθωνος και Φιλελλήνων.

Ειδικότερα στο εν λόγω κατάστημα εκτός του παραδοσιακού μοντέλου εξυπηρέτησης, έχει ενταχθεί δυναμικά η δυνατότητα ψηφιακής παραγγελίας μέσω τριών σημείων (digital kiosks) και δύο ψηφιακών τραπεζιών, όπου ο επισκέπτης μπορεί να επιλέξει από το μενού, να ολοκληρώσει την παραγγελία του, να πληρώσει ηλεκτρονικά και να ειδοποιηθεί με προσωπικό μήνυμα για την παραλαβή, χωρίς να χρειαστεί να αναμένει στην σειρά αναμονής των ταμείων εξυπηρέτησης.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι επιπλέον πρωτοποριακά concept θα δοκιμαστούν και σε άλλα καταστήματα της αλυσίδας.