Το Ariel, από την P&G,  πιστεύει ότι όλοι μπορούμε να συμβάλλουμε στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ότι κάθε ένας μας μετράει: κάθε μικρή ενέργεια από το σπίτι μας μπορεί να έχει ένα σημαντικό αντίκτυπο στο περιβάλλον μας. Η μάρκα ενθαρρύνει τα προγράμματα πλύσης σε χαμηλότερες θερμοκρασίες, καθώς η θέρμανση του νερού έχει το μεγαλύτερο αρνητικό αντίκτυπο στο περιβάλλον κατά τη διαδικασία πλύσης.

 

Το Ariel λανσάρει την καμπάνια «Για τον πλανήτη μας κάθε βαθμός μετράει» για να ενθαρρύνει καθέναν από εμάς να μειώσει τη θερμοκρασία πλύσης στους 30 βαθμούς, ώστε να επιτευχθεί μεγαλύτερος συλλογικός αντίκτυπος στη μείωση των εκπομπών Διοξειδίου του Άνθρακα. Η καμπάνια περιλαμβάνει συνεργασία με το National Geographic για τη δημιουργία περιεχομένου και εξηγεί ότι και μόνο η μείωση της θερμοκρασίας πλύσης από τους 40°C στους 30°C μπορεί να μειώσει τις εκπομπές Διοξειδίου του Άνθρακα κατά 35%. Οι πειστικές φωτογραφίες και τα βίντεο της ομάδας Creative Works του National Geographic που δείχνουν τα αποτελέσματα της υπερθέρμανσης του πλανήτη στις περιοχές της Αρκτικής μέσα από τα μάτια ειδικών και ερευνητών, συμβάλουν στην αφήγηση μιας καθηλωτικής ιστορίας σχετικά με το πώς κάθε μικρή πράξη μετράει.

 

 «Μικρές αλλαγές στο σπίτι μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στον πλανήτη και αυτό είναι το μήνυμα που θέλουμε να διαδώσουμε μέσω της νέας καμπάνιας του Ariel. Στην Ευρώπη έως και 60% κατά μέσο όρο του αποτυπώματος άνθρακα από το πλύσιμο των ρούχων προέρχεται από τον ίδιο τον κύκλο πλύσης, κυρίως από τη θέρμανση του νερού. Επομένως, όσο πιο χαμηλή είναι η θερμοκρασία, τόσο μικρότερη είναι η επίδραση στο περιβάλλον. Σχεδιάζουμε το Ariel ώστε να είναι αποτελεσματικό σε χαμηλότερες θερμοκρασίες και να επιτρέπει την υιοθέτηση μιας πιο βιώσιμης συνήθειας χωρίς συμβιβασμούς. Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία μας με το National Geographic που θα αφηγηθεί αυτή την ιστορία και θα εμπνεύσει καθέναν από εμάς να συμμετάσχει στο ταξίδι προς έναν καλύτερο πλανήτη» λέει η Virginie Helias, Επικεφαλής του Τομέα Βιωσιμότητας της Procter & Gamble.

 

Η Αξιολόγηση του Κύκλου Ζωής ενός απορρυπαντικού ρούχων δείχνει ότι σχεδόν το 60% του περιβαλλοντικού του αποτυπώματος σχετίζεται με τη φάση χρήσης στο σπίτι τη στιγμή που ο κόσμος χρησιμοποιεί το πλυντήριο (μέσος όρος στην Ευρώπη) – κυρίως λόγω της θέρμανσης του νερού. Για να δώσουμε τη δυνατότητα στον καταναλωτή να επιλέξει χαμηλότερες θερμοκρασίες, το νέο Ariel Allin1 PODs Oxi σχεδιάστηκε  για να προσφέρει καλύτερο καθάρισμα, ακόμα και σε κρύο νερό χάρη στο Purezyme, ένα εύκολα βιοδιασπώμενο καθαριστικό ένζυμο που εξασφαλίζει τέλεια αποτελέσματα στο καθάρισμα, ακόμα και σε κύκλους πλύσης εξοικονόμησης ενέργειας.

 

Η καμπάνια «Για τον πλανήτης μας κάθε βαθμός μετράει» είναι μέρος ενός ευρύτερου προγράμματος βιωσιμότητας που επιδιώκει να εφαρμόσει το Ariel. Η μάρκα έχει ανακοινώσει στο παρελθόν διάφορες παρεμβάσεις στη συσκευασία, όπως η δέσμευση να κάνει όλες τις Ευρωπαϊκές συσκευασίες πλήρως ανακυκλώσιμες μέχρι το 2022, η αύξηση χρήσης υλικών από ανακύκλωση καταναλωτικών προϊόντων έως και 50% στα μπουκάλια υγρών απορρυπαντικών από το 2020 και η μείωση κατά 30% των πλαστικών συσκευασιών έως το 2025.