Πάμε στοίχημα πως εάν ρίξεις τώρα μία ματιά στην κουζίνα θα βρεις πολλά «αμαρτωλά» φαγητά, αλλά ούτε τα μισά από τα παρακάτω. Εάν θέλεις να ακολουθήσεις μία υγιεινή διατροφή, καλό θα ήταν να τους κάνεις χώρο…

1. Λεμόνι
Δεν σου μυρίζει υγεία το λεμόνι; Και πάει παντού! Στα ποτά, στο φαγητό, στα σνακς. Γεμάτο από βιταμίνη C, μπορεί να καθαρίσει τον οργανισμό σου και να σε κάνει να αισθανθείς ανάλαφρη!

2. Σπανάκι
Λίγες θερμίδες, λίγα λιπαρά, γεμάτο βιταμίνες. Είναι απαραίτητο να υπάρχει στην κουζίνα και ψάξε να δεις πόσες υπέροχες συνταγές υπάρχουν που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως βάση.

3. Αμύγδαλα 
Χορταίνουν και σε βοηθούν να διατηρείς τις θερμίδες σου σε ισορροπία. Είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά και δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σου. Κάτι ξέρουν αυτές που τα έχουν μόνιμα στην τσάντα τους!

4. Βρώμη
Ξέρω. Είναι πολύ διάσημη, την διαβάζεις παντού, αλλά δυσκολεύεσαι να τη βάλεις στη διατροφή σου. Προσπάθησε γιατί θα σου προσφέρει τόσα πολλά στην υγεία της καρδιάς σου. Είναι το καλύτερο πράγμα που μπορείς να διαλέξεις για πρωινό.

6. Φασόλια, φακές, αρακάς
Πρωτεϊνη, βιταμίνη B2, C, B1, είναι πεντανόστιμα και μπορούν να αντικαταστήσουν μοναδικά το κρέας. Γέμισε τα ντουλάπια με αυτά και δεν θα χάσεις!

One Response

  1. Chrysopeleia quadricristatella

    Wonderful items from you, man. I’ve rememer your stuff prior to
    and you are just extremely fantastic. I really
    like what you have bought right here, really like what you are stating and the best way through
    whichh you say it. You make it enjoyable aand you continue to take care oof to stay it
    smart. I cant wait to learn far more from you. This is actually a great site.