Μια αρχαία μέθοδος διατροφής που μπορεί να προσαρμοστεί στο σύγχρονο τρόπο ζωής και δεν είναι άλλη από τη διακεκομμένη ή περιοδική νηστεία, τη δίαιτα δηλαδή που προβλέπει κανονική κατανάλωση τροφής πέντε (5) ημέρες την εβδομάδα και περιορισμό της μόνο τις υπόλοιπες δύο (2).fast-diet

Η δίαιτα ονομάστηκε 5:2 και συστήθηκε στη σύγχρονη της εκδοχή της μέσα από το παγκόσμιο best seller, των Δρ. Μαΐκλ Μόσλεϊ και της Μίμι Σπένσερ, «The fast diet» (ελληνικός τίτλος «Δίαιτα κάθε μέρα; Όχι, ευχαριστώ») που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μίνωας. Ο ίδιος ο συγγραφέας είχε μεταφέρει την προσωπική του εμπειρία στο βιβλίο αφού έχει κάνει τρόπο ζωής το να καταναλώνει 600 θερμίδες μόνο, δύο ημέρες την εβδομάδα. Συγκεκριμένα, επέλεξε την Δευτέρα και την Πέμπτη για να κατανέμει 600 θερμίδες σε δύο γεύματα, πρωινό και βραδινό. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά από την αρχή, αφού μέσα σε τρεις μήνες είχε κατορθώσει να χάσει 8,6 κιλά να ελαττώσει κατά 2,5 μονάδες τον δείκτη μάζας σώματος του (BMI) καθώς και το ποσοστό του σωματικού του λίπους από 28% στο 21%.

Οι συγγραφείς του βιβλίου

Οι συγγραφείς του βιβλίου “The fast diet”

Γιατί να επιλέξετε τη συγκεκριμένη δίαιτα:

  • Ο οργανισμός μπαίνει σε διαδικασία δίαιτας για 24 ώρες, δύο φορές την εβδομάδα κι έτσι κάνοντας λίγη υπομονή στην αρχή της δίαιτας, θα μπορέσετε εύκολα να προσαρμοστείτε σε έναν τρόπο διατροφής που σας περιορίζει για λίγο και σας αφήνει “ελεύθερο” την επόμενες μέρες.
  • Τις ημέρες που θα κάνετε τη νηστεία, ο οργανισμός δεν θα αισθάνεται “βάρος” και υπνηλία από τη συγκέντρωση του αίματος στο στομάχι για την πέψη και έτσι σύντομα θα διαπιστώσετε πως με περιορισμό διατροφής 2 μέρες την εβδομάδα, βελτιώνεται η ευεξία και η διάθεσή σας.
  • Το πάγκρεας ξεκουράζεται καθώς μέσα από τη συγκεκριμένη διατροφή μειώνονται οι ποσότητες ινσουλίνης που υποχρεώνεται να εκκρίνει και κατά συνέπεια μειώνονται οι κίνδυνοι για εμφάνιση διαβήτη και καρδιακών νοσημάτων.
  • Μειώνεται ο αυξητικός παράγοντας IGF-1 που συνδέεται με πρόωρη γήρανση και την εμφάνιση καρκίνου.
  • Κι αν νομίζετε πως τις “ελεύθερες μέρες” θα πέφτετε με τα μούτρα στα γλυκά και τους λιπαρούς πειρασμούς, θα πρέπει να δείξετε λίγη περισσότερη πίστη στον εαυτό σας και την προσαρμοστικότητα του καθώς σχετική έρευνα φανέρωσε πως ενώ η αρχική εκτίμηση ήταν πως η όρεξη των ατόμων που ακολουθούν τη δίαιτα 5:2 θα αυξανόταν κατά 125% τις ημέρες μη δίαιτας, τελικά οι συμμετέχοντες κάλυπταν κατά 95% το ποσοστό των διατροφικών αναγκών τις ημέρες που μπορούσαν να τρώνε ό,τι μα ό,τι ήθελαν.

…εξάλλου σε αυτή την προσπάθεια υπάρχει και ένας πολύτιμος σύμμαχος: το βοήθημα Lanes Kcaligram 5:2 που έχει την ιδιότητα να δημιουργεί κορεσμό και να μειώνει δραστικά το αίσθημα της πείνας συμβάλλοντας στην πιστή εφαρμογή της χαμηλής θερμιδικής πρόσληψης των δύο ημερών.Kcaligram 5_2

Η αποτελεσματικότητα του Kcaligram 5:2 οφείλεται στο μοναδικό συστατικό γλυκομαννάνη konjak,  που έχει την ιδιότητα να διογκώνεται μέσω της απορρόφησης νερού δίνοντας την αίσθηση του κορεσμού χωρίς την κατανάλωση μεγάλης ποσότητας τροφής. Ένα συστατικό ασφαλές και εγκεκριμένο για τη δράση του στην Απώλεια Βάρους από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Ασφάλειας Τροφίμων (EFSA).

Χαρακτηριστικό γεύμα της δίαιτας 5:2 για τις ημέρες χαμηλής θερμιδικής πρόσληψης*:

Πρωινό (θερμίδες 288)

2 μικρά αυγά ποσέ (180 θερμίδες) + 1 φέτα φρυγανισμένο ψωμί ολικής άλεσης (78 θερμίδες) + 30 φρέσκα σμέουρα (φραμπουάζ) (30 θερμίδες)

Βραδινό (θερμίδες 304)

Ψητός σολομός με τομάτες (279 θερμίδες) + 1/2 φλιτζάνι τεμαχισμένα, ατμοβρασμένα πράσινα φασολάκια (25 θερμίδες)

Αν θέλετε λοιπόν όχι μόνο να αποβάλλετε από τον οργανισμό σας τις πασχαλινές και κάθε είδους ατασθαλίες αλλά και να ακολουθήσετε μια νέα αντίληψη διατροφής που γίνεται ακόμα πιο εύκολη στην υιοθέτησή της με τη δράση της γλυκομαννάνης konjak , δεν έχετε παρά να προμηθευτείτε το βιβλίο των  Δρ. Μαΐκλ Μόσλεϊ και της Μίμι Σπένσερ, «Δίαιτα κάθε μέρα; Όχι, ευχαριστώ» από τις Εκδόσεις Μίνωας και τα Lanes Kcaligram 5:2, που διατίθεται και στα φαρμακεία σε ειδική συσκευασία με δώρο το βιβλίο best seller βιβλίο.kaligram 5_2 promo pack

Επίσης στο site www.laneshealth.gr μπορείτε να βρείτε περισσότερες συμβουλές διατροφής, tips και συνταγές για την εφαρμογή της μεθόδου αλλά και εμπειρίες ανθρώπων που το δοκίμασαν ήδη!

*Υπόδειγμα γεύματος από το βιβλίο «Δίαιτα κάθε μέρα; Όχι, ευχαριστώ» – Εκδόσεις Μίνωας