Υπάρχουν κάποια τρόφιμα που μπορούν να σε οδηγήσουν πιο γρήγορα στον επιθυμητό στόχο απώλειας κιλών αλλά και στη συντήρησή τους.

Έτσι, είτε βρίσκεσαι σε φάση δίαιτας ή έτσι κι αλλιώς, θέλεις να έχεις τον έλεγχο του βάρους σου, φρόντισε η διατροφή σου να περιλαμβάνει πάντα τις ακόλουθες συνταγές, τρόφιμα και καρυκεύματα:

Μαύρο πιπέρι: Επιβραδύνει το σχηματισμό των λιποκυττάρωνδιαιτητικά τρόφιμα

Άγριο ρύζι: Είναι πιο πλούσιο σε περιεκτικότητα πρωτεΐνης και φυτικών ινών ακόμα κι από το καφέ ρύζιδιαιτητικά τρόφιμα

Ζυμαρικά ολικής άλεσης: Έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη που σημαίνει πως δεν θα προκαλέσουν άνοδο της γλυκόζης στο αίμα που με τη σειρά της οδηγεί σε απότομη πείνα με απρόβλεπτα αποτελέσματα…διαιτητικά τρόφιμα

Καφές: Κόβει την όρεξηδιαιτητικά τρόφιμα

Τζίντζερ: Καταπολεμά το φούσκωμαδιαιτητικά τρόφιμα

Φαγόπυρο: Πλούσιο σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό, ιδανικό και για όσους ακολουθούν διατροφή χωρίς γλουτένηδιαιτητικά τρόφιμα

Μπούκοβο: Δίνει ώθηση στη λειτουργία του μεταβολισμούδιαιτητικά τρόφιμα

Κοτόσουπα: Ισχυρή θρεπτική αξία, λίγες θερμίδες (ζωμός)διαιτητικά τρόφιμα

Κουρκουμάς: Ενισχύει το μεταβολισμό και μειώνει το φούσκωμαδιαιτητικά τρόφιμα

Μαύρη σοκολάτα: Συμβάλλει στον κορεσμό και προλαμβάνει το πρήξιμοΜαύρη σοκολάτα

Χειμερινή κολοκύθα: Καλή πηγή φυτικών ινών, οι κολοκύθες του χειμώνα κρατούν σε ισορροπία τη γλυκόζηδιαιτητικά τρόφιμα

About The Author

Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!

Related Posts