Τέλος τα ψέματα. Από την Κυριακή 30 Μαρτίου ισχύει η θερινή ώρα και απλώς υπενθυμίζω πως πέρσι το Πάσχα οι περισσότεροι το περάσαμε στην παραλία. Όσο κι αν χρειάζεσαι μια χοντρή ζακέτα για το βράδυ είμαστε μια ανάσα από τη bikini season και τα ακόλουθα tips θα σε βοηθήσουν να είσαι πιο έτοιμη από ποτέ για την εμφάνιση στην παραλία:

1. Βάλε ένα στόχο

Καλό είναι να ξεκινήσεις με έναν στόχο ρεαλιστικό όπως «Θέλω να χάσω 10 κιλά ως το τέλος του Ιουνίου» και μετά να τον κατανείμεις σε πιο μικρούς όπως «Θέλω να χάνω 1 κιλό ανά εβδομάδα». Η στοχο-προσήλωση σε βοηθά να έχεις κίνητρο καθ’όλη τη διάρκεια της δίαιτας.

2. Βάλε χρώματα στο πιάτο σου

Η Άνοιξη και το Καλοκαίρι αποτελούν ιδανικές περιόδους για προσεκτική διατροφή γιατί η φύση μας δίνει τους καλύτερους καρπούς της. Αν δεις το πιάτο σου ως πίνακα ζωγραφικής που πρέπει να το γεμίσεις με χρώματα τότε θα κατορθώσεις να καταναλώνεις καθημερινά πολλά φρούτα και λαχανικά πλούσια σε θρεπτικά στοιχεία, φυτικές ίνες και νερό αλλά φτωχά σε θερμίδες, όλα απαραίτητοι σύμμαχοι στο αδυνάτισμα.summer-fruits-and-vegetables

3. Ενυδάτωση, ενυδάτωση, ενυδάτωση

Το νερό παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία της δίαιτας ενώ ταυτόχρονα καταπολεμά την κυτταρίτιδα. Παράλληλα, το πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη που είναι πλούσιο σε κατεχίνες αποτελεί τον αντιοξειδωτικό εχθρό του λίπους.

4. Αντικατέστησε τον καφέ με τις φίλες σου με προπόνηση

Πάρε την καλύτερη σου φίλη ή την παρέα σου και γραφτείτε στο γυμναστήριο (ίσως να πετύχεις και τιμή γκρουπ). Εναλλακτικά, ανανέωσε το ραντεβού σας για καφέ στο γήπεδο για τρέξιμο ή στο κολυμβητήριο. Τέρμα το κάθισμα…workout-buddies

5. Άλλαξε το playlist σου με μουσική που σε εμπνέει

Το θεωρώ δεδομένο πως έχει πραγματοποιηθεί το τρίτο βήμα και γενικά πως η άσκηση έχει μπει για τα καλά στη ζωή σου. Ένα άλλο καλό της ανοιξιάτικης σεζόν είναι πως η μουσική βιομηχανία κυκλοφορεί τα πιο ρυθμικά hits ενόψει θερινής περιόδου και συνεπώς, ατέλειωτων πάρτι. Αυτό αποτελεί μια θαυμάσια ευκαιρία για εσένα να ανανεώσεις την playlist στο κινητό ή στο mp4 player σου και να διαλέξεις τα τραγούδια που θα σου φτιάχνουν τη διάθεση και θα σε εμπνέουν για τρέξιμο, χορό κτλ.

6. Βάλε στόχο να ασκείσαι κάθε εβδομάδα 5 λεπτά παραπάνω

Αν ανήκεις στους ανθρώπους που μόλις ξεκινά η προπόνηση κοιτούν το ρολόι και γενικά δεν έχεις αποκτήσει ακόμα αντοχή, μην απογοητεύεσαι. Βάλε στόχο να προσθέτεις κάθε εβδομάδα 5 λεπτά περισσότερης άσκησης και θα δεις πως θα αποκτήσεις περισσότερη αντοχή δίχως να το καταλάβεις.

7. Κάνε window shopping

Οραματίσου εσένα να φορά το λευκό εφαρμοστό φόρεμα που μόλις αντίκρισες στη βιτρίνα ενός καταστήματος. Ξεκίνα να χαζεύεις σχέδια μαγιό και ονειρέψου τον εαυτό σου να περπατά σε παραλία των Κυκλάδων φορώντας μικροσκοπικό μπικίνι. Εναλλακτικά, δημιούργησε στο Pinterest έναν πίνακα με τα ρούχα και τα μαγιό των ονείρων σου και βάλε στοίχημα με τον εαυτό σου πως μια μέρα θα τα φορέσεις όλα!bikini-season-2

Εφτά tips που σου θυμίζουν πως το μπικίνι δεν είναι και τόσο δύσκολη υπόθεση…