Κάθε φορά που μια καμπάνια μεταφέρει ένα θετικό μήνυμα, οφείλουμε να την προβάλλουμε. Αυτή τη φορά η εκστρατεία ονομάζεται “Be You” και αποτελεί πρωτοβουλία του αυστραλιανού brand σπορ ρούχων “The Upside”.

Το σύνθημα “Be You” έχει στόχο να κάνει τις γυναίκες να αισθανθούν άνετα και περήφανες για το σώμα που ήδη έχουν. Γι’αυτό το σκοπό συγκέντρωσε πέντε γυναίκες, τη στιλίστρια Pip Edwards, το plus-size μοντέλο Laura Wells, το πρόσωπο των αυστραλιανών πολυκαταστημάτων David Jones, Jessica Gomes, την πρωταθλήτρια body building , Courtney Hancock, και η μπαλαρίνα Vivienne Wong, και τους ζήτησε να μιλήσουν για το δικό τους μονοπάτι προς την αυτο-αποδοχή.

Το να αγαπάς τον εαυτό σου είναι σαν κανόνας. Είναι κάτι το οποίο πρέπει να μάθεις” δήλωσε η μπαλαρίνα  Vivienne Wong ενώ το plus-size μοντέλο, Laura Wells, (φορά μέγεθος 14) υποστήριξε μάλλον τα αυτονόητο: Ο όρος “plus-size” μοντέλο είναι τίτλος εργασίας. Στην πραγματικότητα, δεν είμαι ένα plus-size άτομο. Αυτό ακριβώς το σημείο προκαλεί τη σύγχυση. Ο όρος συνοδεύεται από μεγάλη αρνητικότητα. Οι άνθρωποι κοιτάζουν το σώμα μου και δεν με σκέφτονται ως υπέρβαρη. Πιστεύουν πως είμαι φυσιολογική, επειδή είμαι. Είμαι ένας άνθρωπος φυσιολογικού μεγέθους”, δήλωσε στο ενημερωτικό site News.com.au. Η αλήθεια είναι πως αρκεί μια ματιά στη φωτογραφία της Wells για να συμφωνήσει με τα λεγόμενα της.

H Laura Wells για το brand The Upside

H Laura Wells για το brand The Upside

Συνακόλουθα η Wells έκανε μια εξαιρετικά σημαντική παρατήρηση: ‘‘Η καμπάνια διαθέτει τόλμη αλλά ταυτόχρονα δεν θα έπρεπε να αποτελεί την εξαίρεση. Το γεγονός πως πρέπει να την επευφημούμε είναι κάπως λυπητερό”.

ΟΚ, οι διαφημίσεις έχουν στόχο να μας πείσουν να αγοράσουμε συγκεκριμένα είδη, αλλά σε αυτή την περίπτωση είναι σημαντικό που μια εταιρεία σπορ ρούχων -που έχουμε συνδέσει με λεπτά και γυμνασμένα σώματα- καλεί τις γυναίκες να αισθανθούν όμορφα με το σώμα τους.