Ας το παραδεχτούμε. Ένας από τους στόχους που όλοι μας έχουμε θέσει για το 2020 είναι να κάνουμε περισσότερη γυμναστική. Όλο και περισσότερες έρευνες αποκαλύπτουν ότι το να ακούς μουσική όταν γυμνάζεσαι, σε κάνει πιο αποδοτικό.

Αρχικά, κανείς δεν μπορεί να διαφωνήσει ότι η μουσική κάνει την άσκηση πιο ευχάριστη και λιγότερο βαρετή. Όταν κάποιος δεν είναι #gymaddict, τότε χρειάζεται συνεχώς κίνητρα για να συνεχίσει να έχει την άσκηση ψηλά στις προτεραιότητες του. Οτιδήποτε την κάνει πιο διασκεδαστική, βοηθάει αρκετά. Εύθυμα pop «μπιτάκια» ή rock διαχρονικές επιτυχίες, σε κάνουν να νιώθεις ότι «ζεις» το τραγούδι, σχεδόν σαν να χορεύεις μαζί τους ενώ γυμνάζεσαι.

Εκτός από αυτά, είναι αποδεδειγμένο ότι όταν ακούμε μουσική ενώ κάνουμε γυμναστική ενισχύεται η αντοχή μας. Δοκιμάστε να πάτε για περπάτημα και να ακούσετε ένα τραγούδι με γρήγορο ρυθμό. Θα προσέξετε ότι ασυναίσθητα, θα περπατήσετε ακόμη πιο γρήγορα.

Ακόμη, ο συγχρονισμός με τον ρυθμό της μουσικής μας βοηθάει να κάνουμε πιο σωστά τις ασκήσεις μας. Ο εγκέφαλός μας προσπαθεί να συνδυάσει τις κινήσεις μας με την μουσική, κάτι που μας βάζει κατευθείαν σε πρόγραμμα. Επίσης, οι σκέψεις μας «ταξιδεύουν» στους στίχους και στους συνειρμούς που μας δημιουργεί το εκάστοτε τραγούδι, βελτιώνοντας την ψυχολογία μας.

Είναι πολύ σημαντική η επιλογή της κατάλληλης μουσικής

Αποφύγετε αργά και στενάχωρα τραγούδια όπως μπαλάντες ή γενικότερα τραγούδια που έχετε συνδυάσει με δυσάρεστες στιγμές. Αντιθέτως, τραγούδια που σας θυμίζουν καταστάσεις που σας νευριάζουν μπορούν να σας κάνουν να γυμναστείτε ακόμη πιο σκληρά, αυτό όμως είναι κάτι που δεν είναι ωφέλιμο ούτε για το σώμα σας ούτε για την ψυχική σας ηρεμία. Μπορεί να σας ταράξει και να τραυματίσετε τους μύες σας.

Με μουσική ή χωρίς, η γυμναστική είναι πολύ σημαντική. Ειδικά την σημερινή εποχή, όπου οι γρήγοροι και εξαντλητικοί ρυθμοί ζωής μας προκαλούν άγχος και στρες, είναι σημαντικό να βρούμε τρόπο να εντάξουμε την άσκηση στην καθημερινότητά μας.

Leave a Reply

Your email address will not be published.