Δεν έγινε και κάτι εάν πάρουμε λίγα κιλάκια εν καιρώ καραντίνας – δεν ξεχνάμε ότι όλα τα σώματα είναι όμορφα. Ωστόσο, επειδή σας έχουμε μάθει εσάς τους αναγνώστες μας, δεν μπορούσαμε να σας αφήσουμε χωρίς διατροφικές συμβουλές για όσο θα είμαστε σε καραντίνα. Πως, λοιπόν, θα καταναλώσουμε λιγότερες θερμίδες όσο είμαστε σε καραντίνα;

Να θυμίσουμε κάτι πολύ σημαντικό: Οι ειδικοί υγείας μας συμβουλεύουν να μην κάνουμε δίαιτα αυτές τις μέρες. Χρειαζόμαστε όλη την ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά αυτές τις μέρες. Καθώς οι εξαντλητικές δίαιτας συνηθίζουν να έχουν ελαφρές και προσωρινές επιπτώσεις στην υγείας μας, ας τις αποφύγουμε προσωρινά.

Αντιθέτως, σας έχουμε μερικά πολύ χρήσιμα tips για να μην καταναλώνετε πολλές θερμίδες ενόσω βρίσκεστε σε κατ’οίκον περιορισμό – καραντίνα λόγω κορωνοϊού.

θερμίδες καραντίνα

Προσοχή στις ποσότητες

Φυσικά, δεν μπορείτε να έχετε πάντα πρόχειρα υγιεινά σνακ με λίγες θερμίδες για να φάτε. Και ξέρουμε ότι -όπως εμείς- δεν μπορείτε να αντισταθείτε σε μία μπάρα σοκολάτα, ειδικά αυτές τις μέρες. Το μυστικό είναι στις ποσότητες: εάν φάτε κάτι πολύ λιπαρό, με πολλές θερμίδες και χαμηλή θρεπτική αξία, φροντίστε να είναι σε μικρή ποσότητα. Με την …βαρεμάρα που έχετε αυτές τις μέρες, είναι πολύ εύκολο να ξεχαστείτε και να καταναλώσετε μεγάλες μερίδες.

Η σωστή επιλογή σνακ

Τα σνακ ποικίλλουν από ένα φρούτο μέχρι ένα κρουασάν. Επιλέξτε αυτά που έχουν όσο τον δυνατόν καλύτερη αναλογία θερμιδών – θρεπτικών συστατικών (π.χ. φυστικοβούτυρο, φρούτα, γιαούρτι).

Διαβάστε ακόμη: Γυμναστική στο σπίτι: Οι καλύτερες και εύκολες ασκήσεις για την καραντίνα!

Συνοδέψτε τα γεύματα σας με σαλάτες

Οι σαλάτες είναι ο πιο εύκολος τρόπος να: δώσουμε χρώμα στα γεύματα μας, να πάρουμε όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε για να έχουμε καλή υγεία και είναι και ο ιδανικός τρόπος να καταναλώνουμε λιγότερες θερμίδες στα γεύματα μας.

Εύκολες – προσβάσιμες – γρήγορες επιλογές

Από το να φτιάξετε μόνοι σας ένα ολόκληρο cheesecake, είναι πιο εύκολο να φάτε κάτι εύκολα προσβάσιμο από το ψυγείο σας, όπως ένα φρούτο. Προτιμήστε σνακ που δεν απαιτούν αρκετό χρόνο παρασκευής ώστε να καταφεύγετε κατευθείαν σε αυτά, χωρίς δεύτερη σκέψη και να μην χαλάτε την διατροφή σας.

Προσπαθήστε ακόμη να φτιάξετε σε μικρά σακουλάκια / μπολάκια μερίδες από σνακ όπως ξηρούς καρπούς με αποξηρωμένα φρούτα, ώστε να μπορείτε στο λεπτό να τα καταναλώσετε με γιαούρτι.

Μην ξεχνάτε να φάτε σνακ – Ναι, και όμως

Τα σνακ είναι σημαντικά γιατί «κόβουν» την πείνα και τις λιγούρες μας. Έτσι, είναι λιγότερο πιθανό να πέσουμε σε πειρασμό κάποια άκυρη ώρα, όπως αργά το βράδυ. Επίσης, χάρη στα σνακ τρώμε μικρότερες μερίδες στο μεσημεριανό μας.

θερμίδες καραντίνα

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.