Αυτές οι 3 ασκήσεις είναι η βάση για οποιαδήποτε άλλη άσκηση και αν κάνεις. Αυτές οι ασκήσεις είναι ικανές να γυμνάσουν όλο σου το σώμα και να σε κάνουν λειτουργικό και αποδοτικό, αρκεί να τις εκτελέσεις σωστά. Αυτό βέβαια θα το πετύχεις πάντα κάτω από την καθοδήγηση εξειδικευμένου γυμναστή- προπονητή.

1.Squats (Καθίσματα)

Τα Squats η αλλιώς καθίσματα στα ελληνικά είναι μία βασική άσκηση ενδυνάμωσης κάτω άκρων και κορμού και υπάρχει σε διάφορες παραλλαγές όπως: (Squats, front squats, sumo squats, back squats κτλ.) Εκτελώντας ένα σωστό κάθισμα μπορείς να έχεις τεράστια οφέλη στην ενδυνάμωση και κινητικότητα των κάτω άκρων και του κορμού.

1

2.Pull ups (Έλξεις)

Τα Pull ups ή αλλιώς Έλξεις στα ελληνικά είναι από τις καλύτερες ασκήσεις ενδυνάμωσης πλάτης, ωμικής ζώνης και χεριών και εκτελείται σε διάφορες παραλλαγές: είτε σε μονόζυγο, σε τροχαλία, με λάστιχο κ.α.

2

4

3.Push ups (Κάμψεις)

Τα Push ups ή αλλιώς κάμψεις στα ελληνικά είναι από τις καλύτερες ασκήσεις ενδυνάμωσης στήθους, ωμικής ζώνης και χεριών και εκτελείτε σε διάφορες παραλλαγές: στα γόνατα, με κλειστή λαβή, με ανοιχτή λαβή κ.α.

5

3

Personal Training – Προσωπικός Γυμναστής – Δημήτρης Χάλαρης
Facebook/DC-Personal-Training

About The Author