Η LG Electronics (LG) παρουσίασε πρόσφατα τη νέα της εταιρική καμπάνια, βασισμένη στο μήνυμα «Νοιαζόμαστε για ό,τι αγαπάς», με στόχο να υπογραμμίσει την πάγια θέση της ως μια εταιρεία που νοιάζεται έμπρακτα για τις ανάγκες, τις επιθυμίες και γενικότερα τη βελτίωση της ζωής των καταναλωτών της, μέσα από τις καινοτομίες και την τεχνολογική υπεροχή των προϊόντων της.

Ο τρόπος που βιώνουμε την καθημερινότητά μας βασίζεται στις εμπειρίες και τις αισθήσεις μας. Ό,τι βλέπουμε, ακούμε, αγγίζουμε, γευόμαστε και αναπνέουμε είναι όλα όσα κάνουν τη διαφορά στη ζωή μας και όσα τελικά αποτυπώνονται στο μυαλό και την καρδιά μας. Όταν νοιαζόμαστε για τις αισθήσεις μας, τότε νοιαζόμαστε για την ίδια μας τη ζωή.

Μέσα από μία δημιουργική και συναισθηματική προσέγγιση, η νέα καμπάνια της εταιρείας επικεντρώνεται στις πέντε αισθήσεις, συνδυάζοντάς τις με τα πιο εξελιγμένα προϊόντα της και αναδεικνύοντας τον τρόπο που εκείνα μπορούν να τις προστατέψουν και να τις ανυψώσουν.

Αρχίζοντας με την όραση, τη βασικότερη ίσως των αισθήσεων, η LG μας παρουσιάζει τη νέα σειρά OLED τηλεοράσεων -G2 series-, που αναβαθμίζουν εντυπωσιακά την προβολή περιεχομένου και παρέχουν μια μοναδική εμπειρία θέασης. Καινοτομίες για απίστευτη φωτεινότητα, ευκρίνεια και άκρως ρεαλιστική απόδοση των χρωμάτων, σε συνδυασμό με τεχνολογίες “eye comfort”, πηγαίνουν την προβολή στο επόμενο επίπεδο, μιας και προσφέρουν έναν πιο άνετο τρόπο παρακολούθησης για μεγαλύτερο διάστημα.

Προχωρώντας στην ακοή, η εταιρεία και τα ασύρματα ακουστικά LG TONE Free FP8 αναδιαμορφώνουν το ταξίδι της ακρόασης, παρέχοντας καθαρό και χωρικό ήχο, ενεργή ακύρωση θορύβου και -φυσικά- αντιβακτηριδιακή προστασία UV Nano[1], η οποία εξουδετερώνει το 99,9% των βακτηρίων στο πλέγμα των ηχείων σε μόλις πέντε λεπτά κατά τη διάρκεια της φόρτισης.

Όσο για την αίσθηση της αφής, η LG φροντίζει μέσα από τα καινοτόμα πλυντήρια-στεγνωτήριά της όσα αγγίζουν εμάς και τα αγαπημένα μας πρόσωπα, δηλαδή τα ρούχα μας, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη αντοχή τους στον χρόνο. Στην πραγματικότητα, παρέχει ανώτερη φροντίδα και αυξημένα επίπεδα υγιεινής μέσω της τεχνολογίας Steam™[2], ενώ εξοικονομεί χώρο, χρόνο, ενέργεια και νερό. Η προηγμένη λειτουργία TurboWash™360˚ [3]πλένει τα ρούχα σε μόλις 39 λεπτά, ενώ η τεχνολογία AI DD™[4] κάνει το έξυπνο πλύσιμο πραγματικότητα, προσφέροντας υψηλή προστασία στα υφάσματα.

Παράλληλα, η εταιρεία μεριμνά και για τη γεύση, την κυρίαρχη αίσθηση σε ό,τι αφορά στην εμπειρία του φαγητού. Μέσα από τους ψυγειοκαταψύκτες της, ενισχύεται η διατήρηση των φρέσκων τροφίμων για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, χάρη στις καινοτόμες τεχνολογίες που διαθέτουν, όπως το Linear Cooling™ για γρήγορη και ομοιόμορφη ψύξη[5]. Ταυτόχρονα, μέσα από το FRESHBalancer™ ορίζεται η βέλτιστη υγρασία για τα φρούτα και τα λαχανικά, ενώ το FRESHConverter™ παρέχει την ιδανική θερμοκρασία ανά τύπο τροφίμου. [6]

Τέλος, η όσφρηση, η αίσθηση που συνδέεται -ίσως πιο άμεσα από όλες- με την αναπνοή, δηλαδή τη ζωή μας, δεν θα μπορούσε παρά να διαδραματίζει κυρίαρχο ρόλο στη νέα αυτή καμπάνια της LG. Τα κλιματιστικά LG ARTCOOL series χάρη στη λειτουργία αυτόματου καθαρισμού που διαθέτουν, εγγυώνται καθαρότερο αέρα, ενώ με την τεχνολογία UVnano™, απομακρύνουν το 99,99% των βακτηριδίων από τον ανεμιστήρα του κλιματιστικού μετά από 4ωρη έκθεση στα φώτα LED UV. Ιδανικές συνθήκες θέρμανσης-ψύξης, εξοικονόμηση ενέργειας, φροντίδα για το περιβάλλον και μειωμένο κόστος για τον χρήστη εξασφαλίζουν απόδοση παντός καιρού.

Επομένως, το μήνυμα της καμπάνιας είναι ξεκάθαρο. Η LG αφουγκράζεται τις ανάγκες του καταναλωτή, καθετί που αγαπά να κάνει και ανταποκρίνεται σε αυτές, δίνοντας μεγαλύτερη αξία στα προϊόντα της, βελτιώνοντας τον τρόπο που μπορούν να κάνουν την καθημερινότητά όλων μας καλύτερη, ώστε να απολαμβάνουμε ό, τι πραγματικά αξίζει για εμάς. Η έξυπνη τεχνολογία τους ανταποκρίνεται απόλυτα στις απαιτήσεις της σύγχρονης ζωής, δίνοντας χώρο σε ό, τι αγαπάμε να κάνουμε. Άλλωστε, όπως υπογραμμίζει η εταιρεία: «Ό, τι αγαπάς και ζεις με όλες σου τις αισθήσεις, μας εμπνέει». Και κάπως έτσι, η ζωή γίνεται καλύτερη με την LG!

Η κα Bίκυ Στασινοπούλου, Marketing Manager Corporate & Digital τονίζει: «Οι σημερινοί καταναλωτές αξίζουν να ζουν με μεγαλύτερη ευκολία, άνεση και περισσότερη ποιότητα και αυτό είναι που ωθεί την LG να καινοτομεί καθημερινά. Είμαστε πολύ χαρούμενοι με τη νέα μας εταιρική καμπάνια που είναι ελληνικής παραγωγής, καθώς αναδεικνύει το ανθρώπινο πρόσωπο της LG και τον τρόπο που φροντίζει να έχουμε όλοι μας μια καλύτερη καθημερινότητα. Γιατί ό,τι αγαπάμε και ζούμε με όλες μας τις αισθήσεις, είναι αυτό που μας κάνει να νιώθουμε πραγματικά ευτυχισμένοι».

[1] Η λέξη UVnano είναι σύνθετη και προέρχεται από το UV και τη μονάδα μέτρησης “νανόμετρο”. Δοκιμές από ανεξάρτητους φορείς δείχνουν ότι η βάση φόρτισης UVnano εξολοθρεύει το 99,9% των βακτηριδίων (Εσερίχια κόλι, χρυσίζων σταφυλόκοκκος και Κλεμπσιέλλα της πνευμονίας) στο πλέγμα του ηχείου των ακουστικών μέσα σε 5 λεπτά κατά τη διάρκεια της φόρτισης.

[2] Ο κύκλος Allergy Care απομακρύνει τα αλλεργιογόνα ακάρεα σκόνης σε ποσοστό 99,9%. Εγκεκριμένο από το BAF (Βρετανικό Ίδρυμα Αλλεργιών). Τα αποτελέσματα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το περιβάλλον.

[3] Η δοκιμή έγινε από την Intertek τον Μάρτιο του 2019 και βασίστηκε στο πρότυπο IEC 60456: έκδοση 5.0. Κύκλος TurboWash39 με μισό φορτίο. Τα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με το περιβάλλον.

[4] Η λειτουργία AI DD είναι διαθέσιμη σε 3 τύπους πλύσης (Βαμβακερά, Μεικτά Υφάσματα, Ευαίσθητα).

[5] Με βάση τα αποτελέσματα δοκιμών UL χρησιμοποιώντας εσωτερική μέθοδο ελέγχου της LG, συγκρίνοντας τον χρόνο που απαιτείται για να πέσει η θερμοκρασία του επάνω καλαθιού από 24,8 σε 8 μεταξύ του μοντέλου Non-DoorCooling+ (GBB60NSZHE) και DoorCooling+ (GBB72NSDFN) της LGE.

[6] Με βάση τα αποτελέσματα δοκιμών UL χρησιμοποιώντας εσωτερική μέθοδο ελέγχου της LG για τη μέτρηση της μέσης απόκλισης θερμοκρασίας αιχμής στο χώρο των φρέσκων τροφίμων, μεταξύ των μοντέλων LGE ψυγειοκαταψύκτης GBB72NSDFN (±0,5 ), French Door GF-L570PL (±0,5 ), ψυγείο-ντουλάπα J811NS35 (±0,5 ), δίπορτο ψυγείο B607S (±0,5 ) και δίπορτο ψυγείο B606S (±1,0 ).