Η τεχνητή νοημοσύνη έχει βοηθήσει την τεχνολογία να δημιουργήσει συσκευές και προϊόντα που ούτε μπορούσαμε να φανταστούμε. Ψυγεία που σε ενημερώνουν για το περιεχόμενό τους, αυτοκίνητα που παρκάρουν μόνα τους και πολλά ακόμα έχουμε ήδη δει. Τώρα ήρθε η στιγμή να γνωρίσουμε και την απόλυτη προσωποποιημένη συσκευή ομορφιάς.

Η L’Oréal κυκλοφόρησε το Perso, ένα σύστημα Τεχνητής Νοημοσύνης για το σπίτι, σχεδιασμένο από το Τεχνολογικό Incubator της της εταιρείας. Μία κομψή συσκευή, ύψους 16,5cm και βάρους λιγότερο από 0,5kg, που διαθέτει μια βελτιωμένη διαδικασία τεσσάρων σταδίων για στιγμιαία παροχή προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας καθώς και καλλυντικών που βελτιώνονται συνεχώς, αυξάνοντας τα επίπεδα εξατομικευμένης φροντίδας με την πάροδο του χρόνου.

«Χτίζοντας πάνω στη μακρά επιστημονική κληρονομιά και τη δύναμή μας στην καινοτομία, η L’Oréal αξιοποιεί και πάλι προχωρημένη τεχνολογία για να δημιουργήσει έξυπνα προϊόντα και υπηρεσίες ομορφιάς, που ικανοποιούν τις ανάγκες των καταναλωτών μας και τους προσφέρουν σχεδόν απεριόριστη εξατομίκευση και ακρίβεια. Δεσμευόμαστε να κάνουμε τη L’Oréal τον ηγέτη στην Τεχνολογία της Ομορφιάς – και το Perso είναι το αμέσως επόμενο βήμα σε αυτό το εκπληκτικό ταξίδι», δήλωσε ο Nicolas Hieronimus, Deputy Chief Executive Officer της L’Oréal.

Πώς λειτουργεί 

Με ένα πατενταρισμένο μηχανικό σύστημα φιαλιδίου, το Perso δημιουργεί εξατομικευμένες φόρμουλες περιποίησης δέρματος σε τέσσερα βήματα:

1. Προσωπική ανάλυση επιδερμίδας
Ανοίγεις την εφαρμογή Perso στο κινητό και τραβάς μια φωτογραφία σου. Η τεχνολογία ModiFace της L’Oréal, διαβάζει και αναλύει τη συνολική κατάσταση της επιδερμίδας σου –  έντονες ρυτίδες, λεπτές γραμμές έκφρασης, μαύρα στίγματα και πόρους.

2. Εκτίμηση περιβάλλοντος
Χρησιμοποιώντας τα γεωγραφικά δεδομένα του Breezometer, το Perso αξιολογεί τις τοπικές περιβαλλοντικές συνθήκες που μπορεί να επηρεάσουν την κατάσταση της επιδερμίδας σου, περιλαμβάνοντας εκτιμήσεις σχετικά με τον καιρό, τη θερμοκρασία, τη γύρη, τον δείκτη ακτινοβολίας UV και την υγρασία.

3. Προτιμήσεις προϊόντος
Στην συνέχεια εισάγεις τις προσωπικές σου προτιμήσεις στην εφαρμογή μαζί με τις γραμμές έκφρασης, τα μαύρα στίγματα, την ύπαρξη φακίδων, το μέγεθος των πόρων, τη φωτεινότητα και τη θαμπάδα. Επιλέγεις υφή και επίπεδο ενυδάτωσης για περαιτέρω εξατομίκευση της μοναδικής φόρμουλας ενυδατικής κρέμας, ορού και κρέμας ματιών.

4. Εξατομικευμένη σύνθεση και διάθεση
Τα συλλογικά αυτά δεδομένα συμβάλλουν στη δημιουργία μιας προσωποποιημένης φόρμουλας που διατίθεται στην τέλεια αναλογία δόσης, στο πάνω μέρος της συσκευής για εύκολη εφαρμογή. Η τεχνολογία αυτή προσαρμόζεται για πρωινή και βραδινή εφαρμογή ενώ το πάνω μέρος της συσκευής αποσπάται, ώστε να το παίρνεις μαζί σου.

Με συστηματική χρήση, η πλατφόρμα Τεχνητής Νοημοσύνης του Perso θα μπορεί να αξιολογεί την επιδερμίδα στο πέρασμα του χρόνου, ενημερώνοντάς σε τι λειτουργεί καλύτερα και προσαρμόζοντας αυτόματα τις επόμενες φόρμουλες. Οι μελλοντικές επιλογές μακιγιάζ που θα προσφέρει το Perso θα ενσωματώνουν πληροφορίες για τις τελευταίες τάσεις καθώς και την τεχνολογία συνδυασμού χρωμάτων στα εξατομικευμένα καλλυντικά. Ουσιαστικά θα διαλέγεις την απόχρωση κραγιόν που ταιριάζει στο ντύσιμό σου, ή ένα χρώμα από τις πιο πρόσφατες τάσεις στα social media.

Το Perso διαθέτει αυτόματο refill που εξασφαλίζει ότι τα προσωποποιημένα NFC φιαλίδια είναι πάντα γεμάτα και έτοιμα για καθημερινή χρήση. Αυτό το έξυπνο σύστημα θα είναι σχεδιασμένο να σέβεται την ιδιωτικότητα των καταναλωτών, με ελέγχους διαφάνειας. Η ανάπτυξη του Perso έχει διαμορφωθεί μέσα από σειρά επιτυχημένων λανσαρισμάτων βραβευμένων προϊόντων του Τεχνολογικού Incubator της L’Oréal, συμπεριλαμβανομένου του εξατομικευμένου συστήματος φροντίδας και περιποίησης της επιδερμίδας Custom D.O.S.E από την SkinCeuticals, την εξατομικευμένη πλατφόρμα foundation Le Teint Particulier από τη Lancôme, το εξατομικευμένο σύστημα βαφής μαλλιών στο σπίτι Color & Co. και το My Skin Track UV από τη La Roche-Posay τον πρώτο wearable αισθητήρα χωρίς μπαταρία που μετρά την προσωπική έκθεση στην ακτινοβολία UV και λανσαρίστηκε στο CES 2018, ενώ διατίθεται αποκλειστικά από την Apple από τις αρχές Νοεμβρίου του 2018.

Το Perso θα είναι διαθέσιμο στην αγορά σε συνεργασία με ένα κορυφαίο brand στην φροντίδα και περιποίηση της επιδερμίδας της L’Oréal μέσα στο 2021.