Η Heineken, πιστή στην αποστολή της να φέρνει τους ανθρώπους κοντά, παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια «Τις καλύτερες στιγμές τις ζεις, δεν τις βλέπεις στην οθόνη». Μέσα από αυτή, μας καλεί να αφήσουμε για λίγο το κινητό στην άκρη, να ζήσουμε τη στιγμή και να συνδεθούμε πραγματικά με όσους μας περιβάλλουν.

Η καμπάνια έρχεται ως απάντηση σε πρόσφατη παγκόσμια έρευνα που πραγματοποίησε η Heineken σε 17.000 ενήλικες, σύμφωνα με την οποία περισσότεροι από τους μισούς (51%) δηλώνουν εξαντλημένοι από την υπερβολική online επικοινωνία, ενώ ένας στους τρεις (32%) αναφέρει ότι συχνά αποφεύγει προσωπικές κοινωνικές επαφές, παρά την επιθυμία του για αυτές. Ανταποκρινόμενη σε αυτήν την τάση, η Heineken ενθαρρύνει το κοινό να «αποσυνδεθεί για να συνδεθεί», και να ζήσει ξανά τη χαρά της αυθόρμητης διασκέδασης και της φυσικής παρουσίας.

Για να φέρει το μήνυμά της στη ζωή, η Heineken ετοιμάζει ένα πλούσιο πλάνο δράσεων, ξεκινώντας από το This is Athens City Festival. Με παρουσία σε δύο events, στις 3 και 18 Μαΐου, αλλά και στη μεγάλη γιορτή της 1ης Ιουνίου, η Heineken μετατρέπει το κέντρο της πόλης σε σκηνικό αυθεντικής κοινωνικοποίησης. Καλεί το κοινό να βγει έξω, να αφήσει για λίγο τις οθόνες και να απολαύσει τη ζωντάνια της πόλης – με καλή μουσική, δροσερή Heineken και μοναδικές εμπειρίες.

Παράλληλα, μέσα από συνεργασίες με παγκόσμιες προσωπικότητες όπως ο Joe Jonas και ο Dude with Sign, η καμπάνια μεταφέρει δημιουργικά το μήνυμά της σε διεθνές επίπεδο.  Στην Ελλάδα, αγαπημένοι content creators, με το ιδιαίτερο χιούμορ και τη μοναδική τους ματιά, μάς καλούν να φανταστούμε την καθημερινότητα χωρίς την κυριαρχία των social – και να την απολαύσουμε.

Η Heineken μάς υπενθυμίζει ότι η ουσιαστική επικοινωνία χτίζεται από κοντά – μέσα από συζητήσεις, χαμόγελα και αληθινές ανθρώπινες επαφές. Αυτόν τον Μάιο, αποσυνδεόμαστε από τον ψηφιακό κόσμο και επιστρέφουμε εκεί όπου γεννιούνται οι πιο αληθινές εμπειρίες: στους δρόμους, στις παρέες και στο κέντρο της πόλης που ζωντανεύει.

Leave a Reply

Your email address will not be published.