Το 34ο Athens Fashion  Week  συνέχισε το εντυπωσιακό του πρόγραμμα στον υπέροχο χώρο του Ζαππείου Μεγάρου. Καταξιωμένοι Έλληνες σχεδιαστές μόδας αλλά και Ελληνικά fashion brands, παρουσίασαν μοναδικές δημιουργίες ενώ πλήθος προσκεκλημένων από το καλλιτεχνικό χώρο και όχι μόνο τίμησαν με την παρουσία τους τη διοργάνωση.

Η Χρυσάνθη Φαρμάκη με το fashion brand CFCouture,  άνοιξε το πρόγραμμα της δεύτερης μέρας με την νέα της συλλογή. Στο CFCouture, ενσωματώνεται η ουσία της τέχνης και της ατομικότητας στον κόσμο της μόδας. Η επωνυμία είναι δημιουργία της Χρυσάνθης Φαρμάκη, μιας γυναίκας με πάθος για τις τέχνες και με την πεποίθηση ότι η μόδα δεν είναι μόνο το ντύσιμο, είναι μια στάση, μια μορφή αυτοέκφρασης και μια γιορτή της μοναδικής ομορφιάς και του στυλ κάποιου.

Στη συνέχεια, ο Έλληνας σχεδιαστής διεθνούς εμβέλειας Δημήτρης Ντάσιος  ο παρουσίασε τη νέα του συλλογή για Άνοιξη -Καλοκαίρι 2024 «Περί Θέρους». Μια διαδρομή στην Ελληνική Παράδοση και πως αυτή έρχεται σε διάλογο με το σήμερα μέσα από φόρμες που σηματοδοτούν την ελληνικότητα και πόσο αυτές μπορούν να είναι διαχρονικές. Ο σχεδιαστής χρησιμοποιεί υφάσματα μόνο από φυσικές ίνες τα οποία είναι δουλεμένα στον αργαλειό: λινά, παραδοσιακά κεντητά βαμβακερά και αιθέρια chiffon. Εμπλουτίζει τις δημιουργίες του με αυθεντικά, μοναδικά, παραδοσιακά κεντήματα.  Στη φετινή συλλογή ο σχεδιαστής Δημήτρης Ντάσιος, συνεργάστηκε  με τους εικαστικούς Έφη Wagner Ματσούκα, τη Σοφία Δατσέρη και τον Βασίλη Γρίβα.

Το πρόγραμμα συνεχίστηκε με τον Δημήτρη Στρέπκο και  το fashion brand Celebrity Skin. Η επίδειξη μόδας ήταν αφιερωμένη στην μνήμη της κολλητής φίλης του Κάτια Νικολαΐδου που έφυγε από τη ζωή τόσο νέα.

Τίτλος της συλλογής  “Daydreaming A poem for Katia”   όπου 15 celebrities και 20 μοντέλα στην πασαρέλα έδειξαν τις avant garde δημιουργίες του σχεδιαστή ο οποίος κλείνει 15 χρόνια συνεχούς παρουσίας στην ελληνική μόδα.  Το show ξεκίνησε με ένα video fashion clip με την Κάτια Νικολαΐδου  και η έναρξη έγινε με το ρούχο που αγάπησε πολύ η ίδια και το είχε φορέσει σε παλιότερη επίδειξη. Το μήνυμα του σχεδιαστή: «Σκοπός είναι να αγαπάμε την μόδα και την χαρά της ζωής. Το tribute γίνεται με σκοπό να θυμόμαστε την Κάτια χαρούμενη, δημιουργική και σέξυ.  Ένα υπέροχο πλάσμα που φώτισε την ζωή μας Όχι δάκρυα αλλά γέλια, χορός, λάμψη και τέχνη».

Στην συνέχεια, το fashion brand Christine & Joe παρουσίασε την Luminous Waves collection. Η Chrisrine&Joe Couture & Haute Couture συλλογή των Tζο Τόγκου & Χριστίνας Παππά καθρεφτίζουν φεγγαρόφωτες αντανακλάσεις σε απρόσμενους κυματισμούς.

Βυθός, χρυσάφι, ασήμι, πούδρα, γυαλισμένο μαύρο και μέντα τα αγαπημένα χρώματα της συλλογής. Πολύτιμες δαντέλες παντρεύονται απρόβλεπτα μεταξύ τους, δένονται με υπερβολικούς φιόγκους και σιφόν κυματιστά βολάν.

Ο οίκος δηλώνει την ταυτότητα του, και τι μοναδικό μπορεί να δημιουργήσει στην κάθε μία μοναδική ΓΥΝΑΙΚΑ, φωτίζοντας το ιδιαίτερο της στυλ και αναδεικνύοντας την λάμψη της.

Την ημέρα έκλεισε ο διάσημος σχεδιαστής μόδας Malan Breton  ο οποίος ήρθε από την Αμερική αποκλειστικά για το Athens Fashion Week  για να παρουσιάσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα την νέα του συλλογή εμπνευσμένη από την εποχή του Glam Rock της δεκαετίας του 1970. Σχεδίασε μια συλλογή φτιαγμένη από δέρμα, σουέτ, πούλιες και μετάξι, σε χρώματα μαύρης λάκας, λαμπερού λευκού, δαμάσκηνου και φλογερού κόκκινου. Το AW24/25 είναι μια οπτική συμφωνία παρακμής και αίγλης που συνδυάζει το μυστήριο της πιο λαμπερής εποχής στη μουσική και τον κινηματογράφο, οι Queen, οι Bowie, οι KISS και οι NY Dolls ενέπνευσαν σε μεγάλο βαθμό τον Malan Breton. Ο Breton στράφηκε στο κοστούμι ως αφετηρία για να δείξει το όραμά του, στη συνέχεια εφηύρε εκ νέου κάπες, δραματικές λεπτομέρειες στους ώμους και χρησιμοποίησε χειροποίητα καρφιά, κομμένα κρόσσια και κρυστάλλινα στοιχεία για να ζωντανέψουν τις τελευταίες λεπτομέρειες. Και όλα αυτά, προς τιμήν πολλών από τους μουσικούς που τον ενέπνευσαν ως νέο μουσικό, χορευτή και καλλιτέχνη, πριν ανακαλύψει την αγάπη του για τη δημιουργία μόδας. O Malan Breton ντύνει celebrities από κάθε γωνιά του πλανήτη από την Ariana Grande και τη Lorde μέχρι την Priyanka Chopra και την Maye Musk. Η σοπράνο Courtney Ann Mills συνόδευε μουσικά το fashion show δημιουργώντας την ιδανική ατμόσφαιρα για την συγκεκριμένη συλλογή.

Πολλοί επώνυμοι τίμησαν με την παρουσία τους την πρώτη ημέρα της AFW: Μπέσυ Αργυράκη, Σοφία Αρβανίτη, Κωνσταντίνος Χριστοφόρου, Νίκος Γεωργιάδης, Ιφιγένεια Τζόλα, Μαρία Κορινθίου, Κατερίνα Τσάβαλου, Βασίλης Ζούλιας, Περικλής Κονδυλάτος  Μάγκυ Χαραλαμπίδου, Σοφία Βόσσου κα.

Η εκδήλωση καλύφθηκε από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα από την Αμερική το δημοφιλές site μόδας FashionWeekOnline.com, από την Μέση Ανατολή το LOfficiel Arabia, από την Σερβία τα περιοδικά Harpers Bazaar και Grazia Serbia και από την Αγγλία το Voir Fashion Magazine.

Επιπλέον, σε συνεργασία με την Ιταλική Πρεσβεία πραγματοποιείτε η έκθεση “Fashion PanoramaThe Italian New Wave” υπό την επιμέλεια της Vogue Italia. Στην συγκεκριμένη έκθεση οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις δημιουργίες 10 νέων Ιταλών σχεδιαστών μόδας και fashion brands:  ACT N°1, Gisèle, Cormio, Lessico familiare, Magliano, Marco Rambaldi, Medea, Panconesi, Niccolò Pasqualetti, SSHEENA, οι οποίοι επιλέχθηκαν για την μοναδικότητα της ματιάς και της δημιουργικής τους προσέγγισης.

Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς, αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στηρίζει το σημαντικό έργο της Ελληνικής Ένωσης Συμμετασχόντων σε Ολυμπιακούς Αγώνες. Η Ένωση Συμμετασχόντων σε Ολυμπιακούς Αγώνες ΕΣΟΑ (Hellenic Olympians Association) είναι ο επίσημος συλλογικός φορέας των Ελλήνων αθλητών που έχουν συμμετάσχει σε Θερινούς και Χειμερινούς Ολυμπιακούς  Αγώνες, αναγνωρισμένος τόσο από την Διεθνή και Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, όσο και από την World Olympians Association  που αριθμεί 108 μέλη σε όλο τον κόσμο. Αποστολή της ΕΣΟΑ είναι η προαγωγή του Αθλητισμού, της Υγείας, της Περιβαλλοντολογικής Ευαισθητοποίησης, της Παιδείας, της Ισότητας των Φύλων, η καταγραφή της Ολυμπιακής Ιστορίας καθώς και η ανάπτυξη προγραμμάτων Κοινωνικής Ευθύνης προς αρωγή των ευπαθών πληθυσμών της κοινωνίας μας.

Την τηλεοπτική μετάδοση του Fashion week έχει αναλάβει η ΕΡΤ  ενώ σκηνές από τα fashion shows, συνεντεύξεις και όλο το παρασκήνιο της διοργάνωσης θα προβληθεί και μέσα από τις εκπομπές της ΕΡΤ.

Εκτός της τηλεόρασης, η 34η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας έχει δυναμική παρουσία και online. Σε συνεργασία με την εταιρεία Phaistos Networks, Digital Partner του Athens Fashion Week, το κοινό εντός και εκτός ελληνικών συνόρων, έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει ζωντανά τα μοναδικά fashion shows, μέσω της υπηρεσίας Live Streaming της glomex, στο περιβάλλον δημοφιλών websites αλλά και μέσω του site του Athens Fashion Week www.athensfashionweek.gr .  Παράλληλα, πλούσιο Video περιεχόμενο από συνεντεύξεις, δηλώσεις και highlight στιγμές της διοργάνωσης, θα είναι διαθέσιμα μέσω Phaistos Networks & glomex σε περισσότερα από 350+ websites. Παρουσιάστρια του live streaming  είναι η ταλαντούχα δημοσιογράφος Τόνια Κούμπα.

Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης,  οι παρευρισκόμενοι  θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν το εντυπωσιακό showroom της Caroline Svedbom και να δουν από κοντά την πιο κομψή και λαμπερή συλλογή γυναικείων κοσμημάτων.

Χορηγοί της 34ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι:

Official Hair Sponsor της διοργάνωσης είναι η L’Oréal Professionnel Paris. Για περισσότερα από 110 χρόνια η LOréal Professionnel, η ηγέτιδα επαγγελματική μάρκα περιποίησης μαλλιών, είναι αφοσιωμένη στο να αναπτύσσει καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες. Με σύμμαχο την τεχνολογία, απελευθερώνουν την αυτό-έκφραση και τη δημιουργικότητα, αναβαθμίζει την εμπειρία περιποίησης και δημιουργεί πρώτη όλες τις νέες τάσεις, προσφέροντας έτσι σε κάθε γυναίκα τα μαλλιά που ονειρεύεται.

Χορηγός την Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι η Beluga Vodka. Πρόκειται για ένα ultra premium brand που παράγεται στο Μαυροβούνιο και εισάγεται και διανέμεται στην Ελλάδα από τη Β.Σ Καρούλιας. Κάθε φιάλη Beluga, αντιπροσωπεύει μια εκλεκτή συνάντηση με την τέχνη της απόσταξης, προσφέροντας μια εξαιρετικά απαλή και ευχάριστη γευστική εμπειρία ενώ παράλληλα όλοι της οι κωδικοί αντικατοπτρίζουν την αφοσίωση στην τέχνη, στην υψηλή ποιότητα και στην αριστοκρατική της φινέτσα.

Official Sponsor της διοργάνωσης είναι η SIXT, μέλος του Ομίλου ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ. Στη SIXT κάθε προορισμός και κάθε απόδραση μετατρέπεται σε μία μοναδική Premium εμπειρία που συνοδεύεται από υψηλή εξυπηρέτηση και ποιότητα οχημάτων και υπηρεσιών. Ανακαλύψτε την υψηλή αισθητική και την ομορφιά μέσω των υπηρεσιών της SIXT μέλος του Ομίλου ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ και αφεθείτε σε μια αξέχαστη εμπειρία διαδρομών!

ABEK ΒΕΚΡΑΚΟΣ και η QUALITA UNICA, συμμετέχει ως χορηγός στο Athens Fashion Week. Μέσω του καινοτόμου project της Qualita Unica, η ΑΒΕΚ ΒΕΚΡΑΚΟΣ αναλαμβάνει και δημιουργεί εξειδικευμένα χαρμάνια (Custom Blends) για επιχειρηματίες με υψηλά standards που θέλουν να διαφοροποιηθούν και επιθυμούν να προσφέρουν στους πελάτες τους κάτι προσαρμοσμένο στη δική τους ταυτότητα και χαρακτήρα.

New Designers Awards by HUAWEI FreeClip. Η Huawei λανσάρει στην ελληνική αγορά την νέα γενιά ακουστικών, τα HUAWEI FreeClip, συνδυάζοντας τον καινοτόμο  C-bridge σχεδιασμό, την open-ear τεχνολογία ήχου με Smart Wear Detection, την μεγάλη διάρκεια ζωής μπαταρίας, αλλά και τον πρωτοποριακό fashion σχεδιασμό. Τα HUAWEI FreeClip είναι ιδανικά για τους στυλάτους φαν της τεχνολογίας που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, αλλά και για όσους αγαπούν τα μοναδικά tech gadgets με ενδιαφέρον fashion design που επιδιώκουν έναν ποιοτικό τρόπο ζωής.

Η Δανέζικη εταιρεία ομορφιάς Alûstre είναι χορηγός της εκδήλωσης. Η Alûstre προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία περιποίησης και ομορφιάς, εμπνευσμένη από την πολυτέλεια και την ξεχωριστή αισθητική. Η σειρά προϊόντων Alûstre περιλαμβάνει προϊόντα περιποίησης άκρων, αρώματα, αρωματικά κεριά και προϊόντα μακιγιάζ, εφαρμόζοντας την πρωτοποριακή τεχνολογία Alûstre DiamondInfused™ για εξαιρετική απόδοση και λάμψη.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, AutographCollection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design.

Στο Athens Fashion Week οι παρευρισκόμενοι έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν την KYKLOS COSMETICS όπου την πρωτοποριακή χρήση ενεργού οξυγόνου και τη μοναδική της φιλοσοφία σχετικά με τη mindful beauty, η KYKLOS COSMETICS κατακτά διεθνή βραβεία και καρδιές, προσφέροντας έναν νέο ορισμό στην πολυτέλεια και την φροντίδα του προσώπου και του σώματος.

Fashion Design Project by Georg Jensen, Με ιστορία που ξεπερνά τα 100 χρόνια, το παγκοσμίου φήμης σκανδιναβικό brand Georg Jensen, είναι συνώνυμο με την εκπληκτική παραδοσιακή δεξιοτεχνία, την άριστη ποιότητα κατασκευής και τη διαχρονική αισθητική.

Χορηγός σίτισης της 34ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας η εταιρεία my nutri που δημιουργήθηκε για να βάλει την υγιεινή διατροφή και την κίνηση στην καθημερινότητα του Έλληνα, με στόχο μία καλύτερη ζωή.

Επίσημος συνεργάτης είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage.

Επίσημοι υποστηρικτές είναι:

Η εταιρεία Dress Code, η Minoan Waters, το πρακτορείο μοντέλων Happy People, η Eventora και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.

Η εταιρεία Ionian Ray με το πολυτελές αμάξι που μετέφερε την επίτιμη καλεσμένη μας Elisabetta Franchi.

ΧΟΡΗΓΟΙ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ : Εθνική Τράπεζα, VK lights, StyleBox, Angelina Mannequins-ShopFitting.

Υποστηρικτής του fashion show του Malan Breton ήταν η Pansik Fashion School.

Υπό την αιγίδα και την ευγενική υποστήριξη των: Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Enterprise Greece,

Υπό την αιγίδα των: Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Υπουργείου Τουρισμού, Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Περιφέρεια Αττικής, Δήμου Αθηναίων, Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Βιοτεχνικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΒΕΑ), Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών (ΕΣΑ), Marketing Greece, Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ). Λείπει η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή

Τέλος, την 34η Εβδομάδα Μόδας στηρίζει το Ολυμπιακό Μουσείο Αθηνών και η Ιταλική Πρεσβεία.

Χορηγοί επικοινωνίας:

COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE, HELLO, DOWNTOWN, DELUXE MAGAZINE, FASHION DAILY, T-LIFE, HUFFINGTON POST, CLICK AT LIFE, MISSBLOOM.GR, WOMANTOC.GR.

Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας είναι εδώ…!

Προπώληση εισιτήριων ticketmaster.gr ή στο site της διοργάνωσης www.athensfashionweek.gr

Τα νέα της διοργάνωσης ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα www.athensfashionweek.gr  και τις επίσημες σελίδες της στα social media: facebook.com/axdweek & instagram.com/athensfashionweekofficial