Μια νέα καμπάνια λάνσαρε πρόσφατα η Tommy Hilfiger, η οποία υποδέχεται την Άνοιξη “μετά μουσικής”. Μουσικοί, ποιητές και ακτιβιστές μοιράζονται μία μοναδική προοπτική για το πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί η μουσική ως μέσο έμπνευσης της κοινωνικής αλλαγής. Η ανοιξιάτικη καμπάνια πρωτοπορεί στον τρόπο που έχει αποτυπωθεί στο φακό, όντας self-shot και self-styled από ένα δημιουργικό cast ανθρώπων ανεξαρτήτως εθνικότητας ή σωματικού βάρους. Στην καμπάνια συμμετέχουν ονόματα όπως η ανεξάρτητη τραγουδίστρια και συνθέτρια Zoey Lily, ο ράπερ Akini Jing, ο τραγουδιστής και στιχουργός Dreamer Boy και πολλοί άλλοι που μοιράζονται τα προσωπικά τους ταξίδια.

Urban και athletic στοιχεία κυριαρχούν αυτή την άνοιξη

Η ανοιξιάτικη συλλογή 2021 TOMMY JEANS είναι επηρεασμένη από urban και athletic στοιχεία. Τα κλασικά στυλ και οι διαχρονικές τάσεις έχουν αναβαθμιστεί με ένα φρέσκο σύγχρονο twist. Παρέχουν μία ευρεία γκάμα από sizes για κάθε σωματότυπο. Παράλληλα, η Tommy Hilfiger, με στόχο τη βιωσιμότητα, χρησιμοποιεί καινοτομίες υψηλής τεχνολογίας. Αυτές επιτρέπουν την κατασκευή ρούχων με βιώσιμο τρόπο. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα 100% recycled denim που δημιουργήθηκαν με τη βοήθεια μίας τεχνικής η οποία αναμειγνύει ανακυκλώσιμα σεντόνια και κομμάτια από βαμβάκι. Ομοίως, η χρήση του νερού έχει μειωθεί σημαντικά. Εξοικονομούνται έως και 50 λίτρων νερού ανά ρούχο σε σχέση με παρόμοια πλυσίματα για denim κομμάτια.

Στο brand portfolio της Tommy Hilfiger, περιλαμβάνονται οι σειρές TOMMY HILFIGER και TOMMY JEANS. Οι συλλογές είναι από τις πιο αναγνωρισμένες premium designer lifestyle συλλογές στον κόσμο. Εστιάζουν στον σχεδιασμό και την εμπορία ποιοτικών ειδών ένδυσης και ειδικότερα tailored και sportswear συλλογές για άνδρες, capsule και sportswear συλλογές για γυναίκες, παιδικές συλλογές, συλλογές denim, underwear (εσώρουχα και πιζάμες), υποδήματα, τσάντες και αξεσουάρ.

Η νέα συλλογή είναι διαθέσιμη στο tommy.com