Είναι γνωστό ότι για να διατηρήσουμε την μυική μας μάζα και να αποκτήσουμε το ονειρεμένο σώμα που θέλουμε, πρέπει να κάνουμε καλή πρόσληψη πρωτεινής. Αυτό όμως, δεν είναι εύκολο και πολύ άνθρωποι καταλήγουν είτε να έχουν έλλειψη είτε να την λαμβάνουν μόνο από μία συγκεκριμένη τροφή, διαταράσσοντας την ισορροπία της δίαιτας τους. Φυσικά, δεν ξεχνάμε και τα οφέλη τη πρωτεΐνης στον οργανισμό μας, που είναι πολλά και σημαντικά. Ας δούμε μερικές από τις τροφές που αποτελούν τις καλύτερες πηγές καθώς είναι πλούσιες σε πρωτεΐνη.

Όσπρια

πλούσιες σε πρωτεΐνη

Χαρακτηρίζονται από μεγάλη θρεπτική αξία και αποτελούν πλούσια πηγή σύνθετων υδατανθράκων (βραδείας απορρόφησης), αμινοξέων, φυτικών ινών, βιταμινών (Β, C και E),  ιχνοστοιχείων και φυσικά, πρωτεϊνών. Συγκεκριμένα ανά 100 γραμμάρια από τα παρακάτω όσπρια (σε ξερή μορφή)  περιέχονται τα ακόλουθα γραμμάρια πρωτεΐνης.


– Φακές 
24,7 γραμμάρια
– Φασόλια 
22,3 γραμμάρια
– Ρεβύθια
 20,5 γραμμάρια
– Αρακάς
 6,3 γραμμάρια

Ξηροί Καρποί 

πλούσιες σε πρωτεΐνη

Οι ξηροί καρποί, ειδικά τα αμύγδαλα και τα φυστίκια είναι τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη. Ακόμη, περιέχουν σημαντικά συστατικά όπως φυτικές ίνες, Βιταμίνη E, μαγγάνιο και μαγνήσιο.

Προσοχή όμως ε, είναι και πλούσιοι σε (καλά) λιπαρά.

Περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη: Τα 28 γρ. αμυγδάλων περιέχουν 6 γραμμάρια πρωτεΐνης και 164 θερμίδες.

Στήθος Κοτόπουλο

πλούσιες σε πρωτεΐνη

Πρόκειται για μια από τις καλύτερες πηγές πρωτεΐνης! Στα 100 γραμμάρια στήθους κοτόπουλο περιέχονται 32 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Βρώμη

Η βρώμη έχει όλα τα καλά καθώς περιέχει φυτικές ίνες, μαγνήσιο, μαγγάνιο, βιταμίνη Β1 και πολλά ακόμη θρεπτικά συστατικά.

Περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη: Μία κούπα από βρώμη περιέχει 11 γρ. και 307 θερμίδες.

Τυρί Cottage

Αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή καθώς συνδυάζει χαμηλά λιπαρά, υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και ωραία γεύση. Συγκεκριμένα στα 100 γραμμάρια τυριού περιέχονται περίπου 12,9 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Στραγγιστό Γιαούρτι

πλούσιες σε πρωτεΐνη

Το στραγγιστό γιαούρτι ταιριάζει με τα περισσότερα φαγητά αλλά και γλυκά και τρώγεται πολύ ευχάριστα και μόνο του.

Περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη: Στα 170 γρ. στραγγιστού γιαουρτιού περιέχονται 17 γραμμάρια πρωτεΐνης και 100 θερμίδες.

Μπρόκολλο

To μπρόκολλο θα έπρεπε να γίνει από τους καλύτερους σου φίλους καθώς περιέχει βιταμίνη C, βιταμίνη K, φυτικές ίνες και ποτάσσιο.

Περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη: Μία κούπα, δηλαδή 96 γραμμάρια περιέχουν 3 γρ. πρωτεΐνης και μονάχα 31 θερμίδες.

Λαχανάκια Βρυξελλών

Τα λαχανάκια βρυξελλών είναι γεμάτα βιταμίνη C και με άλλα απαραίτητα για τον οργανισμό συστατικά.

Περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη: Στα 78 γρ. περιέχονται 2 γρ. πρωτεΐνης και μόλις 28 θερμίδες.

Σολομός

σολομός

Εκτός από την αρκετή πρωτεΐνη που περιέχει (20 γραμμάρια στα 100) είναι πλούσια τροφή σε Ω3 λιπαρά!

Κινόα

Η κινόα θεωρείτα από πολλούς υπερτροφή καθώς περιέχει πάρα πολλά θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά.

Περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη: Στα 185 γρ. περιέχονται 8 γραμμάρια πρωτεΐνης και  222 θερμίδες.

Τόνος

Μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης. Ανά 100 γραμμάρια συσκευασμένου τόνου σε νερό περιέχονται περίπου 30 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Γαρίδες

Οι γαρίδες έχουν ελάχιστο λίπος και είναι και πλούσιες σε πρωτεΐνη που σημαίνει ότι είναι η ιδανική τροφή να βάλεις στην σαλάτα σου.

Ασπράδι Αυγού

Τα ασπράδια αυγού είναι σχεδόν όλο πρωτεΐνη. Δεν χρειάζεται καν να σπάσετε τα αυγά σας και να πετάξετε τον κρόκο. Μπορείτε πολύ εύκολα να προμηθευτείτε τα νέα Ηπειρώτικα Αυγά με Παστεριωμένο 100% Ασπράδι Αυγού με Ονομασία Προέλευσης!

 

Τα Ηπειρώτικα Αυγά της Πτηνοτροφικής Ιωαννίνων Α.Ε. προσφέρουν στην ελληνική αγορά τη Νο1 πηγή πρωτεΐνης από φρέσκα αυγά με ονομασία
προέλευσης!

Το παστεριωμένο 100% ασπράδι αυγού κυκλοφορεί στην αγορά από τα Ηπειρώτικα Αυγά σε χαρτοκυτίο Pure Pak για τη διασφάλιση της ασφάλειας
του προϊόντος και της υγείας των καταναλωτών ενώ διατηρείται στους 0–3 0 C για 35 ημέρες από την παραγωγή του. Η συσκευασία διατίθεται στη λιανική
αγορά στα 500ml και είναι κατάλληλη προς κατανάλωση οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε.

Το υψηλής διατροφικής αξίας ασπράδι αυγού, με ονομασία προέλευσης, δεν περιέχει γλουτένη, συντηρητικά και λιπαρά ενώ αποτελεί την καλύτερη πηγή
πρωτεϊνών καθώς καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες του ανθρώπινου οργανισμού.

Επιπλέον, με το ασπράδι των Ηπειρώτικων Αυγών δημιουργείτε τις πιο healthy συνταγές όπως ομελέτες, μαρέγκες, μους και σνακς καθώς και τα πιο απολαυστικά κρύα ροφήματα.

Leave a Reply

Your email address will not be published.