Καινούριο κεφάλαιο στην ιστορία της έχει ανοίξει η Swarovski. Η νέα εποχή ξεκινά υπό την καθοδήγηση της Διευθύντριας Δημιουργικού Giovanna Engelbert, με τον κύκνο της εταιρείας να αναδημιουργείται μέσα από το φίλτρο του Wonderlab και νέα καταστήματα να αποκαλύπτουν ένα τολμηρό όραμα που τιμά το κρύσταλλο σε όλες τις μορφές του.

Το νέο εμπορικό σύμβολο της Swarovski

Ο χαρακτηριστικός κύκνος της Swarovski αλλάζει και στρέφεται προς τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας. Εξελισσόμενος από τις πιο πρόσφατες διαδοχικές προσεγγίσεις του, παίρνει μια αεροδυναμική μορφή. Ο λαιμός επιμηκύνεται και η θέση του τονίζει τη δυναμική της μάρκας. Ο κύκνος συμβολίζει την αιώνια αγάπη, ένα συναίσθημα που αντικατοπτρίζεται στην αγάπη της εταιρείας για το κρύσταλλο. Με την προσαρμογή της και παράλληλα μένοντας πιστή στο θρυλικό της έμβλημα, η Swarovski ενισχύει την υπερηφάνεια της για την πλούσια κληρονομιά καθώς και το όραμά της για το μέλλον. Η τελευταία πινελιά του νέου εμπορικού συμβόλου της Swarovski έρχεται με τη μορφή ενός οκταγωνικού περιτυλίγματος σαν καραμέλα. Αντιπροσωπεύοντας την αναγέννηση, το οκτάγωνο αποτελεί άμεση μνεία στο πολυεδρικό κρύσταλλο, με τη Swarovski στον πυρήνα του.

Τα νέα καταστήματα Instant Wonder

Το Wonderlab της Swarovski ζωντανεύει με την αποκάλυψη 28 καταστημάτων Instant Wonder σε βασικές παγκόσμιες αγορές. Ξεκινώντας με την Galleria του Μιλάνου στις 23 Φεβρουαρίου 2021, θα ανοίξουν άλλα 27 καταστήματα σε Βόρεια Αμερική, Ευρώπη και Ασία-Ειρηνικό —συμπεριλαμβάνοντας νέες τοποθεσίες σε Παρίσι και Νέα Υόρκη. Πέρα από το άνοιγμα καταστημάτων σε επιλεγμένες πόλεις, η αποκάλυψη των καταστημάτων Instant Wonder θα υποστηριχθεί με ζωντανές και ψηφιακές δραστηριότητες, όπως εικονικές ξεναγήσεις, αποκλειστικές προεπισκοπήσεις των νέων κομματιών της συλλογής και περιεχόμενο σχετικά με τον τρόπο ζωής για ενίσχυση της εμπειρίας και της δέσμευσης των πελατών.

Διαβάστε επίσης: Θες να κλέψεις την παράσταση; Η νέα συλλογή της Swarovski υπόσχεται εντυπωσιακές εμφανίσεις