Αν και τρως σωστά, προσέχεις και έχεις το νου σου ακόμα υποφέρεις από φουσκώματα, δυσκοιλιότητα και άλλα δεινά του εντέρου που δεν λένε να περάσουν! Ποια είναι η λύση; Ούτε προβιοτικά, ούτε δίαιτα!

Τα βακτήρια του εντέρου στέλνουν σήμα στο μυαλό που επηρεάζουν τον τρόπο και το κατά πόσο καλά κοιμόμαστε, πόσο πολύ αγχωνόμαστε αλλά επηρεάζουν ακόμα και τη διάθεση αλλά και τη μνήμη μας!

Αυτή η οδός είναι η σύνδεση και ο άξονας έντερο- εγκέφαλος που πρέπει να είναι καθαρή και όταν υπάρξει ισορροπία και όλα θα γίνουν αλλιώς!

Το έντερο θα θεραπευθεί και θα δεις σώμα, υγεία και δάθεση να αλλάζουν!

Ο τρόπος; Ακολούθησε τα παρακάτω βήματα…

ΜΕΡΑ 1 

Για ώρα πριν κοιμηθείς μην ασχοληθείς καθόλου με ηλεκτρονικές συσκευές! Πάρε βαθιές αναπνοές και κάνε ασκήσεις χαλάρωσης για 10 λεπτά πριν πέσεις στο κρεβάτι.

ΜΕΡΑ 2

5 λεπτά πριν σηκωθείς απο το κρεβάτι πάρε βαθιές ανάσες και κάνε μία χαρούμενη σκέψη. Χαμογέλασε!

ΜΕΡΑ 3 

Όταν αγχώνεσαι με εργασίες κάνε ένα break και πάρε βαθιές ανάσες…για όσο χρειαστεί

ΜΕΡΑ 4 

Αφιέρωσε χρόνο στη δραστηριότητα που σε βοηθάει να χαλαρώσεις και να αισθανθείς ωραία. Δοκίμασε και μικρές «ανάσες» ύπνου 10-15 λεπτών

ΜΕΡΑ 5 

Κάνε μία βόλτα 15 λεπτών

ΜΕΡΑ 6 

9-10 ώρες ύπνου την ημέρα…αυτός είναι ο στόχος

ΜΕΡΑ 7

Περιόρισε το αλκοόλ και τον καφέ!

Καλή επιτυχία!