Όσον αφορά την αντιγηραντική περιποίηση της επιδερμίδας, υπάρχουν πολλά συστατικά που ισχυρίζονται ότι αποτελούν το «ιερό δισκοπότηρο» της νεανικής επιδερμίδας. Ωστόσο, υπάρχει ένα συστατικό που ξεχωρίζει πάνω από τα υπόλοιπα: Ultimune serum της Shiseido.

Eνσωματώνει τα αποτελέσματα 25 ετών επιστημονικής έρευνας, 224 βραβεία ομορφιάς και 1 προϊόν πωλείται κάθε 9 δευτερόλεπτα στο κόσμο. Η αποτελεσματικότητα του Ultimune βασίζεται στη διπλή αντιγηραντική του τεχνολογία
ImuGenerationREDtm η οποία ενεργοποιεί την εσωτερική δύναμη της επιδερμίδας, ενισχύει την ζωτική ροή και χαρίζει εντυπωσιακή λάμψη.

Η Essential Energy υπόσχεται άμεση και έντονη ενυδάτωση. Το τριπλό υαλουρονικό οξύ σε συνδυασμό με το Ginseng Red, την καθιστούν τον ιδανικό σύμμαχο της επιδερμίδας που στερείται λάμψης και ενέργειας.

Η BENEFIANCE μειώνει ορατά τις γραμμές και τις ρυτίδες, χάρη στην αποτελεσματικότητα της ReNeura TechnologyΤΜ. Η VITAL PERFECTION, δημιουργήθηκε με την εφαρμογή της νευρο-επιστήμης και την πιο πρόσφατη έρευνα της Shiseido για την επιδερμίδα. Στοχεύει στην ενίσχυση της σφριγηλότητας και της ζωτικής ροής, με σκοπό την σύσφιγξη και την αποκάλυψη της λάμψης του ώριμου δέρματος.

Ποια είναι όμως η διαφορά μεταξύ εσωτερικής και εξωτερικής ομορφιάς; Στην Shiseido πρεσβεύουμε πως είναι δύο έννοιες αλληλένδετες και πάντα συμβαδίζουν. Ο όμορφος εσωτερικός κόσμος, μπορεί να είναι εξίσου ελκυστικός όσο και τα όμορφα μάτια. Η αυτοπεποίθηση, τόσο εντυπωσιακή όσο και η λαμπερή επιδερμίδα. Η αυθεντικότητα, τόσο γοητευτική όσο και ένα χαμόγελο. Γι’ αυτό, και ο ορισμός της Shiseido για την τέλεια επιδερμίδα είναι «ότι επιτρέπει στην εσωτερική σας ομορφιά να εκφραστεί ελεύθερα, αποκαλύπτοντας την χωρίς προσχήματα και πέρα από κάθε
στερεότυπο».

Η επιστήμη επιδιώκει διαφορετικούς στόχους, ο σημαντικότερος από τους οποίους είναι η ικανοποίηση των αναγκών όλων των γυναικών. Η έρευνά μας καθοδηγείται από τις πολλές ανησυχίες των καταναλωτών μας. Οι προτεραιότητες και οι ανάγκες των γυναικών ποικίλουν και εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου, κάτι που συμβαίνει και με τις λύσεις που προτείνουμε, χάρη στην επιστήμη. Δημιουργούμε λύσεις που ταιριάζουν σε κάθε
πελάτισσα, σε κάθε ανάγκη και με την πάροδο των χρόνων έχουμε κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών μας.
Η καμπάνια TheAgeIFeel παρουσιάζει τρείς γυναίκες, τρείς διαφορετικές προσωπικότητες αλλά και τρείς διαφορετικούς τύπους δέρματος και ηλικίας, κάτι που απεικονίζει την ποικιλομορφία των καταναλωτών Shiseido.