Η Disney δημιούργησε την παγκόσμια καμπάνια #DreamBigPrincess, όπου στην Ελλάδα συνεργάστηκε με την καταξιωμένη επαγγελματία φωτογράφο Calliope (Καλλιόπη Καρβούνη). Στόχος είναι να ενθαρύνει όλα τα παιδιά σε κάθε μέρος του κόσμου να ονειρεύονται χωρίς περιορισμούς μέσα από πολλαπλά πρότυπα. Η Disney παγκοσμίως συνεργάστηκε με είκοσι πέντε γυναίκες, επαγγελματίες φωτογράφους, από δεκαέξι χώρες όπου η δουλειά της κάθε μιας εμπνέεται από διαφορετικές επιρροές, φέρνοντας το μήνυμα #DreamBigPrincess στο προσκήνιο.

Πηγή έμπνευσης για την Ελληνίδα επαγγελματία φωτογράφο Calliope στάθηκαν οι δύο κόρες της. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η γνωστή φωτογράφος απαθανατίζει τη μία της κόρη να φωτογραφίζει τη δεύτερη σε σκηνικό με έντονο το ελληνικό στοιχείο, ένα καλοκαιρινό απόγευμα στα Αναφιώτικα στην Πλάκα. Η Ίντια Καρβούνη, που από μικρή θέλει να μοιάσει στην ηρωίδα της, τη μαμά της, και να ακολουθήσει το όνειρό της να γινει φωτογράφος, παίρνει το φακό της Calliope και δημιουργεί μοναδικά στιγμιότυπα με την αδερφή της, Άννα!

1

«Γεννήθηκα με την ανάγκη να εκφραστώ μέσα από την τέχνη…θέλω μέσα από τις φωτογραφίες μου να περάσω μηνύματα αισιοδοξίας και να κάνω τα παιδιά να ονειρευτούν κάτι όμορφο», δήλωσε η Calliope σχετικά με την καμπάνια της Disney. Για το concept της φωτογράφισης, η Calliope έμπνευστηκε από τις δύο κόρες της, αλλά και από τη δική της πορεία, αφού και για εκείνη, η μητέρα της ήταν η μεγαλύτερη της ηρωίδα!

Η καμπάνια έχει στόχο να κάνει μια αισθητή διαφορά για τα κορίτσια που δυσκολεύονται στο να ονειρευτούν, σε συνεργασία με τον οργανισμό GirlUp. Στην εποχή των social media, κάθε φωτογραφία λέει μια ιστορία. Έτσι η Disney, για κάθε like σε μία δημόσια φωτογραφία στο Facebook, Instagram, Twitter που συνοδεύει το hashtag #DreamBigPrincess θα προσφέρει 1 δολάριο στον οργανισμό GirlUp. Το πρόγραμμα ηγεσίας του οργανισμού Girl Up καλεί όλα τα κορίτσια να λάβουν δράση και να υπερασπιστούν όλα τα κορίτσια παγκοσμίως, παρέχοντάς τους εργαλεία, υλικά ή πνευματικά, που θα τους βοηθήσουν να αλλάξουν τον κόσμο.

2

Ήδη από τις πρώτες ημέρες της επικοινωνίας της καμπάνιας, έχει συγκεντρωθεί το ποσό του $1,000,000, το οποίο αποτελούσε τον παγκόσμιο στόχο της Disney Worldwide Services ενώ τη καμπάνια θα ολοκληρωθεί στις 11 Οκτωβρίου.