Ακόμα και όταν πρόκειται για ένα διαφημιστικό σποτ των 2 και κάτι λεπτών για το πολυτελές brand Dolce e Gabbana ο Martin Scorsese χρησιμοποιεί δύο στοιχεία που λατρεύει: τη Νέα Υόρκη και την ιταλο-αμερικάνικη κουλτούρα.

Στο διαφημιστικό πρωταγωνιστούν για πρώτη φορά μαζί τα δύο πρόσωπα του αρώματος One, Matthew McConaughey και Scarlett Johansson. Το φιλμ είναι ασπρόμαυρο και θυμίζει έντονα τις χρυσές μέρες του Ιταλικού σινεμά.

Ο Martin Scorsese δίνει οδηγίες στους πρωταγωνιστές του

Ο Martin Scorsese δίνει οδηγίες στους πρωταγωνιστές του

Στο σποτ με τον ταιριαστό τίτλο «Streets of Dream», ο McConaughey οδηγεί ένα vintage, καμπριολέ Alfa Romeo και παραλαμβάνει τη Johansson. Με φόντο την περιέργως ερημωμένη Νέα Υόρκη στο σούρουπο, οι δύο πρωταγωνιστές ανταλλάσουν ατάκες για τη ζωή και τον έρωτα για να καταλήξουν σε μια οροφή της μεγαλούπολης.scorsese-the-one-2

Όπως ανακοίνωσε ο ιταλικός οίκος ‘’Πρόκειται για μία επική ιστορία σχετικά με τη δύναμη του έρωτα και τη δύναμη των ονείρων’’. Μπορεί ο Scorcese να μην παραδίδει στο κοινό μια ιστορία μεγάλου έρωτα αντίστοιχου του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας αλλά σε κάθε περίπτωση πρόκειται για ένα μικρού μήκους φιλμ που διαθέτει τη φινέτσα της ιταλικής μόδας και το μοναδικό στυλ του κορυφαίου σκηνοθέτη.