Το θρυλικό μοντέλο στα 40 του χρόνια παρατηρεί πως η βιομηχανία μόδας έχει αλλάξει πολύ από την περίοδο που εκείνη μεσουρανούσε, τη χρυσή εποχή των 90s.

Σε συνέντευξη της στη γαλλική έκδοση του περιοδικού Marie Claire η Εύα Χερτζίκοβα δήλωσε ‘’Τα σημερινά μοντέλα μοιάζουν περισσότερο με κούκλες σε βιτρίνες καταστημάτων. Αυτό τους ζητά η βιομηχανία. Να είναι όμορφες δίχως χάρισμα. Παλαιότερα τα μοντέλα ήταν υπέροχες γυναίκες αλλά οι ατέλειες τους ήταν που τις έκαναν όμορφες’’.

Παρατηρώντας τις αλλαγές στο χώρο του μόντελινγκ, η Χερτζίκοβα δεν δίστασε να συμπληρώσει πως τα μοντέλα στην εποχή της ξεχώριζαν και για την προσωπικότητά τους λέγοντας χαρακτηριστικά ‘’Τότε υπήρχαν θρυλικά ζευγάρια: Η Σίντι Κρόφορντ με τον Ρίτσαρντ Γκιρ, η Στέφανι Σέιμουρ και ο Άξιλ Ρόουζ…τώρα όλες είναι τόσο ίδιες μεταξύ τους. Η εποχή των σούπερ μόντελ τελείωσε…είναι τόσο λυπηρό’’.

Η Τσέχα καλλονή που είναι μητέρα τριών παιδιών, πέρα από τις απόψεις της για την πορεία του μόντελινγκ, μοιράστηκε τα μυστικά της ομορφιάς της. Έτσι, η 40χρονη Χερτζίκοβα δεν κάθεται πολλή ώρα στον ήλιο, πίνει πολύ νερό, ξεκουράζεται πολύ και φροντίζει να νιώθει αγαπητή! Το πιο «περίεργο» όμως tip είναι πως συνήθιζε να λούζεται με σφηνάκια βότκας για να διατηρεί λαμπερά τα ξανθά μαλλιά της και επιμένει πως το κόλπο πραγματικά λειτουργεί!

Η Εύα Χερτζίκοβα παραμένει ένα από τα πιο σεβαστά μοντέλα, έχει μείνει στην ιστορία για την καμπάνια της Wonderbra με τίτλο «Hello Boys» (1994) ενώ μόλις τον περασμένο Μάιο κολύμπησε γυμνή – αλά Μέριλιν Μονρόε – φορώντας μόνο τα τακούνια της για να διαφημίσει τη συλλογή του Brian Atwood.