Με την υποστήριξη της DUR, πραγματοποιήθηκε το 8o Συνέδριο e-Business World & Social Media World, την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου, στο ξενοδοχείο Divani Caravel της Αθήνας, σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία.

Ειδικότερα, στελέχη εταιρειών που χρησιμοποιούν τις εξειδικευμένες υπηρεσίες και τα σύγχρονα εργαλεία του Ψηφιακού Marketing για την ανάπτυξη, προώθηση και εξέλιξη του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν αλλά και πλήθος κόσμου βρέθηκαν στο συνέδριο-θεσμό των τεχνολογικών εξελίξεων και δυνατοτήτων και παρακολούθησαν ομιλίες για τη νέα εποχή των Social Media. Η DUR, ως μία σύγχρονη εταιρία που αναγνωρίζει τις ανάγκες της αγοράς και του onlineεπιχειρείν συνέβαλε με την στήριξη της στην διοργάνωση του συνεδρίου παρέχοντας τα χαρακτηριστικά DURt-shirtsστους διοργανωτές.

Η DUR, με παρουσία στον χώρο της ανδρικής ένδυσης από το 1960, ενισχύει σταθερά  πρωτοβουλίες που στοχεύουν στην καινοτομία και αναδεικνύουν τη σημασία και την αναγκαιότητα των σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων επαναπροσδιορίζοντας τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς.

Λίγα λόγια για τη DUR

 

Η ΔΟΥΡΟΣ Α.Ε. είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία ανδρικής ένδυσης, με δυναμική παρουσία στην αγορά που ξεπερνά τον μισό αιώνα. Στο επίκεντρο της φιλοσοφίας DUR είναι ο άνδρας που θέλει να ξεχωρίζει μέσα από ένα casual και παράλληλα επιμελημένο ντύσιμο, με στόχο τη διατήρηση της μακρόχρονης σχέσης πιστότητας που η DUR έχει χτίσει μαζί του, απαντώντας πάντα στην επιθυμία να συνδυάζει στο ντύσιμό του το επώνυμο brand, το design και την ποιότητα, στην πιο συμφέρουσα τιμή. Η DUR δημιουργεί ανδρική μόδα, συνώνυμη του σύγχρονου τρόπου ζωής έχοντας ως γνώμονα την καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής. Με έμφαση στα πουκάμισα και τα πόλο μπλουζάκια, τα ρούχα DUR διακρίνονται για τις κομψές, λιτές και άνετες γραμμές τους, ισορροπώντας ιδανικά ανάμεσα στη γοητεία του μοντέρνου και τη διαχρονικότητα του κλασσικού, υπογραμμίζοντας τη μοναδικότητα κάθε άντρα..HDUR αριθμεί πλέον στο σύνολο 30 σημεία πώλησης επεκτείνοντας τη στρατηγική της ανάπτυξη εντός και εκτός συνόρων.