Το να φοράμε τα σωστά εσώρουχα μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στα επίπεδα αυτοπεποίθησής μας. Η σωστή εφαρμογή, το στυλ και το ύφασμα μπορούν να μας κάνουν να νιώθουμε άνετα, με υποστήριξη αλλά και σέξι. Τα καλά τοποθετημένα εσώρουχα μπορούν να βελτιώσουν το σχήμα του σώματός μας και να προσφέρουν μια αίσθηση ασφάλειας, η οποία μπορεί να τονώσει την αυτοεκτίμησή μας. Είτε πρόκειται για ένα κολακευτικό σλιπ, ένα δαντελωτό σουτιέν ή ένα εσώρουχο χωρίς ραφές που μας κάνουν να νιώθουμε “γυμνές”, η σωστή επιλογή εσωρούχων μπορεί να μας βοηθήσει να περπατάμε με αυτοπεποίθηση, γνωρίζοντας ότι έχουμε την τέλεια βάση για το ντύσιμό μας.

Η Bershka λανσάρει μια νέα συλλογή εσωρούχων με ποικιλία σετ και τις πιο μοντέρνες πλευρές του «Καθημερινού Εσωρούχου», των εσωρούχων για κάθε μέρα. Η χρωματική παλέτα εστιάζει σε παστέλ όπως το κίτρινο, το μωβ και Γαλάζιο, αλλά περιλαμβάνει και τρία σετ σε μαύρο χρώμα. Κεντητό τούλι, δαντέλα και σατέν είναι τα κύρια υλικά που απαρτίζουν τη συλλογή. Οι βασικές εμφανίσεις της νέας συλλογής BERSHKA LINGERIE είναι πολύχρωμες.

Το καλοκαίρι είναι η εποχή των ελαφριών ρούχων που δεν προσφέρουν μόνο στυλ αλλά και άνεση. Η αίσθηση των απαλών, αναπνεύσιμων υφασμάτων στο δέρμα μας μπορεί να είναι αναζωογονητική, επιτρέποντάς μας να κινούμαστε ελεύθερα και άνετα. Η σωστή καλοκαιρινή γκαρνταρόμπα, με ρέοντα σαλαμάκια, ανάλαφρα τοπ και σορτς, μπορεί να μας κάνει να νιώθουμε όμορφες και κομψές. Τα παστέλ χρώματα, τα διασκεδαστικά μοτίβα και οι αέρινες υφές των καλοκαιρινών ρούχων μπορούν να τονώσουν τη διάθεσή μας και να μας κάνουν να νιώθουμε μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση καθώς αγκαλιάζουμε το ανέμελο πνεύμα της εποχής. Η Bershka προτείνει τα ρούχα που θα σε κάνουν μια σέξι fashion statement!

Ο συνδυασμός άνεσης και στυλ στα καλοκαιρινά ρούχα μπορεί να ανεβάσει την αυτοπεποίθησή μας, επιτρέποντάς μας να αναδείξουμε τη μοναδική μας αίσθηση της μόδας με αβίαστη χάρη.

Η Bershka συμπληρώνει 25 χρόνια και παρουσιάζει νέα εταιρική ταυτότητα

Το brand του ομίλου Inditex συμπληρώνει αυτόν τον Απρίλιο 25 χρόνια ως παγκόσμιο σημείο αναφοράς στη μόδα για νέους. Με αφορμή αυτή τη σημαντική ημερομηνία, η Bershka ανανεώνει το λογότυπό της μαζί με άλλες δράσεις που θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του 2023. Εκσυγχρονίζεται το βασικό λογότυπο δημιουργώντας μια καθαρή αλλά πιο δυνατή εικόνα ικανή να συνυπάρξει με την ευελιξία και την ποικιλία του προϊόντος, τις καμπάνιες και τους διαφορετικούς διαύλους επικοινωνίας, όπως τα κοινωνικά δίκτυα και την ιστοσελίδα της bershka. com. Επίσης, φεύγοντας από τις εφήμερες τάσεις, η Bershka επαναφέρει το εμβληματικό της λογότυπο BSK ως εικόνα για την πιο teen κολεξιόν της. Το project αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την DINAMO TYPEFACES, μια νεανική εταιρεία από το Βερολίνο που εξειδικεύεται στο branding και τις τυπογραφίες και έχει συνεργαστεί με γνωστές μάρκες στον χώρο του retail και του lifestyle. Η τυπογραφία που επιλέχθηκε από τη μάρκα είναι η ABC whyte. Το νέο λογότυπο της μάρκας παρουσιάστηκε στις 6 Απριλίου στην Πορτογαλία με τα εγκαίνια ενός από τα πιο εμβληματικά καταστήματα της Λισαβόνας στο εμπορικό κέντρο Colombo. Από εδώ και πέρα, αυτή η νέα ταυτότητα θα ενσωματώνεται σε καινούρια καταστήματα και ανακαινίσεις, καθώς και σε όλα τα κανάλια και τις εφαρμογές της μάρκας. Η Bershka δημιουργήθηκε τον Απρίλιο του 1998 και 25 χρόνια μετά έχει εδραιωθεί ως μία από τις αγαπημένες μάρκες μόδας των νέων. Σήμερα διαθέτει 860 καταστήματα σε 69 χώρες και κάνει πωλήσεις online μέσω του bershka.com.

Με αυτοπεποίθηση που πηγάζει από μέσα προς τα έξω μπορείς να τραβήξεις τα βλέμματα και φέτος το καλοκαίρι!