Η καινούργια καμπάνια γνωστής μάρκας δημητριακών βασίστηκε σε μια απλή ιδέα: να συγκεντρώσει δηλώσεις που έχουν κάνει κατά καιρούς γυναίκες μέσα από τους λογαριασμούς τους στα social media και να τις εντυπώσει πάνω σε ταμπέλες ρούχων. Δηλώσεις όπως «Η κυτταρίτιδα είναι στο DNA μου» ή «Φαίνομαι τόσο χοντρή με αυτό το ρούχο» αναγράφονταν στα καρτελάκια των ρούχων που κρέμονταν σε μια μπουτίκ με την ειδική ονομασία «Shhhhh».

Οι γυναίκες που επισκέφθηκαν το συγκεκριμένο κατάστημα έμειναν έκπληκτες μόλις είδαν τυπωμένες δηλώσεις που έχουν κάνει, συνειδητοποιώντας πως ουσιαστικά ασκούν bullying στον ίδιο τους τον εαυτό.

Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: Το 93% των γυναικών εμπλέκονται σε συζητήσεις για το πάχος (the fat talk) με αποτέλεσμα να σαμποτάρουν την προσπάθεια τους να ελέγξουν το βάρος τους νιώθοντας συνεχώς απογοήτευση και θέτοντας υψηλούς στόχους προσπαθώντας να γίνουν τέλειες.

Η συγκεκριμένη διαφημιστική εκστρατεία έχει τον τίτλο “Shhhhut Down Fat Talk” (Σταματήστε τις συζητήσεις για το πάχος) και παρόλο που η δημιουργία της αποτελεί επινόηση των marketers, δεν παύει να μας προβληματίζει και να μας κάνει να αναρωτιόμαστε πως μερικές φορές γινόμαστε ο χειρότερος εχθρός του ίδιου μας του εαυτού!