Η Beverage World ξεχώρισε με τη διήμερη παρουσία της στο Athens Bar Show 2022, όπου στα εντυπωσιακά ειδικά διαμορφωμένα booths της και exclusive σεμινάρια της, επαγγελματίες του χώρου είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν με τη γευστική υπεροχή των premium ποτών της.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, χιλιάδες επισκέπτες που βρέθηκαν στην Τεχνόπολις, στο Γκάζι γνώρισαν από κοντά συνεργάτες και στελέχη της Beverage World, συνομίλησαν με ειδικούς της εστίασης και δοκίμασαν τα μοναδικά brands της πλούσιας γκάμας της, όπως την ΑΧΙΑ Extra Dry Mastiha, το Mataroa Mediterranean Gin, την Chopin Vodka, την τεκίλα Curado, το whiskey Flaming Pig, το Gin Raw, την craft μπίρα Voreia, καθώς και άλλα brands διεθνών οίκων όπως το ρούμι Appleton και το μη αλκοολούχο aperitivo Crodino της Gruppo Campari, και το ομώνυμο ρούμι και τα bitters της ANGOSTURA.

Στο πλαίσιο του Athens Bar Show, στο ξεχωριστό περίπτερο του Mataroa Gin, 12 γνωστοί bartenders απ’ όλη την Ελλάδα μέσα από mini guest shifts ενημέρωναν το κοινό για το ιδιαίτερο χαρμάνι του από πολύτιμα Μεσογειακά συστατικά, βότανα και μπαχαρικά. Παράλληλα, η Beverage World διοργάνωσε το σεμινάριο «Axia Extra Dry Masticha», με τους Tony Chvala, CEO Axia Spirit, και Γιάννη Μηλιώτ,η, Axia Global Brand Ambassador, οι οποίοι παρουσίασαν την καινοτομία της νέας κατηγορίας AXIA, αλλά και του Bar Industry γενικότερα. Ενώ ο Daniyel Jones, Angostura Global Brand Ambassador, κατά το σεμινάριο «Angostura® Cocoa Bitters», ταξίδεψε το κοινό στον κόσμο των Angostura® Bitters και στην πραγματική αξία του mixology για ένα βιώσιμο μέλλον. Τέλος, στο 3ο και τελευταίο σεμινάριο έδωσαν το παρών οι Groovy Fluids (Andrea Boi, Agnieska Sudnikovic, Attila Fellhosi) που ανέλυσαν τη δυναμική και τη σημασία της ομάδας, της δημιουργικότητας και της ισορροπίας των σχέσεων στο συνολικό αποτέλεσμα στις επιχειρήσεις του κλάδου.