Κάθε show της Victoria Secret συγκεντρώνει την ίδια προσμονή με το Super Bowl την τελετή των Όσκαρ και τη Eurovision μαζί. Με ένα concept που συνδυάζει την πασαρέλα με τη μουσική και κυρίως ένα θέαμα των “αγγελικών” κορμιών μέσα σε αιθέρια εσώρουχα, τα fashion shows της γνωστής μάρκας εσωρούχων ήταν δεδομένο πως θα χαρακτηρίζονται από απόλυτη επιτυχία κάθε φορά.
Το ωραίο είναι για να θαυμάζεται, δίχως αμφιβολία. Η αλήθεια όμως είναι: πόσες γυναίκες έχετε γνωρίσει με τα σώματα της Behati Prinsloo και της Adriana Lima, γνωστοί “Άγγελοι της Victoria Secret”.
Σε μια προσπάθεια της να αντιστρέψει το “αγγελικό” στερεότυπο ομορφιάς το brand εσωρούχων Lane Bryant ξεκίνησε μια καμπάνια με το θέμα #ImNoAngel για τη συλλογή Cacique που έχει ως στόχο να διευρύνει τα στενά όρια των προτύπων ομορφιάς. Στον πυρήνα της εκστρατείας γυναίκες με πλούσιες καμπύλες που ποζάρουν στο φωτογραφικό φακό, επαναπροσδιορίζουν το “σέξι” και δηλώνουν πως δεν είναι Άγγελοι.
Η καμπάνια μπορεί να φαίνεται πως επιτίθεται στο σήμα-κατατεθέν concept της Victoria Secret αλλά η CEO της Lane Bryant, Linda Heasley έχει μια εντελώς διαφορετική άποψη την οποία εξέφρασε στο site Refinery29: ‘Πραγματικά θαυμάζουμε τη Victoria Secret και τη δουλειά που έχουν κάνει, είναι ένα καταπληκτικό brand. Αλλά εύλογα η αντίληψη τους περί ομορφιάς και σεξουαλικότητας είναι στενή, και εμείς θέλουμε να δηλώσουμε πως μια γυναίκα είναι όμορφη και σέξι σε όλα τα μεγέθη και σχήματα, ακριβώς όπως το αποδεικνύουν τα μοντέλα μας’.
Όπως έχουμε κάνει τόσες φορές μέσα από τις ιστοσελίδες του That’s Life όποτε εμφανίζεται πρόσωπο ή καμπάνια που επαναπροσδιορίζει τα πρότυπα ομορφιάς, εμείς θα την κοινοποιούμε γιατί το μάτι μπορεί να “εκπαιδευτεί” σε νέες εικόνες!
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!