Η μαγευτική Βαρκελώνη αποτελεί για όλους τους λάτρεις της mobile τεχνολογίας, την πόλη που εδώ και χρόνια, έχει συνδεθεί με το Mobile World Congress, το τεράστιας σημασίας event για τον κόσμο της κινητής τηλεφωνίας και των τηλεπικοινωνιών. Αυτή τη φορά όμως μας δόθηκε η ευκαιρία να επισκεφθούμε την Καταλανική πρωτεύουσα για έναν διαφορετικό λόγο από το ετήσιο ραντεβού μας που πραγματοποιείται στα τέλη Φεβρουαρίου – αρχές Μαρτίου, καθώς η Huawei επέλεξε τη Βαρκελώνη για να διοργανώσει το δικό της ξεχωριστό event, με αφορμή το ευρωπαϊκό launch του νέου τολμηρού line-up της στα wearables που ακούει στο όνομα… Watch GT4!

Το εμβληματικό και ιστορικό Casa Llotja De Mar, το οποίο σε επίπεδο αρχιτεκτονικής συνενώνει τα γοτθικά με τα αναγενησιακά στοιχεία αποτέλεσε μια ιδανική επιλογή για να γνωρίσουμε τα stylish και fashionable high-tech προϊόντα της Huawei, τα οποία συνενώνουν την ξεχωριστή elegant αισθητική με την τεχνολογική υπεροχή! Tο κεντρικό motto που χρησιμοποίησε η Huawei ήταν το «Fashion Forward», με τον κινεζικό κολοσσό της τεχνολογίας να πραγματοποιεί μια τολμηρή δήλωση σε ότι έχει να κάνει με την ξεχωριστή σχέση της με τον κόσμο των wearables. Άλλωστε, το launch των νεών smartwatches της που ανήκουν στην οικογένεια GT (μπορείτε να διαβάσετε τα review μας εδώ και εδώ για την έκδοση των 46 και 41mm αντίστοιχα), συνέπεσε με τα 10 χρόνια παρουσίας της κινεζικής εταιρείας στη συγκεκριμένη αγορά. Δέκα χρόνια που η γνωστή εταιρεία καταγράφει μόνο επιτυχίες!

Ενδεικτικό της τεράστιας δυναμικής της στον κόσμο των wearables είναι ότι μετράει περισσότερους από 130 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, ενώ παράλληλα απολαμβάνει την πρωτιά στην τεράστια και εξαιρετικά απαιτητική αγορά της Κίνας τα τελευταία 4 χρόνια (2019 – 2022). Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι η ανοδική της πορεία συνεχίζεται, καθώς η Huawei ήταν #2 παγκοσμίως σε shipments για το 2023. Κρίνοντας με βάση τις επιδόσεις της, καθίσταται σαφές ότι η Huawei εμμένει σε ένα «όραμα», το οποίο αφορά στην υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής μέσω των smartwatches της, με τις προτάσεις να αποτελούν ουσιαστικά state-of-the art τεχνολογικά πολυεργαλεία, τα οποία σε συνδυασμό με το Huawei Health app μπορούν να καταγράψουν και να αξιολογήσουν την κατάσταση της υγείας κάθε χρήστη. Ωστόσο, στην εξίσωση δεν μπαίνει μόνο η λεπτομερής καταγραφή μέσω των εξελιγμένων A.I. αλγορίθμων και machine learning (που είναι σε θέση να πιστοποιήσουν από τα επίπεδα του οξυγόνου στο αίμα μας και την καταμέτρηση θερμίδων μέχρι την ποιότητα του ύπνου μας), αλλά και το design.

Αναμφίβολα, η Huawei αντιλαμβάνεται ότι ένα σύγχρονο smartwatch δεν θα πρέπει μόνο να είναι εξελιγμένο τεχνολογικά, αλλά και να αποτελεί ένα fashion item, μια πρόταση που να μπορεί να φορεθεί σε διαφορετικές περιστάσεις από τον κάτοχο του. Για αυτό και ουσιαστικά το Huawei Watch GT4 έρχεται σε δύο εκδόσεις, με την πρώτη των 46mm να έχει μια οκταγωνική μορφή και να αποτελεί μια πρόταση ιδανική για τους λάτρεις της περιπέτειας, ενώ η έκδοση των 41mm είναι εμφανές ότι κάνει “focus” σε ένα κοινό που λατρεύει την αισθητική και το στυλ. Πέραν του design βέβαια, πάνω στο οποίο είναι εμφανές ότι η Huawei έχει «επενδύσει», ο κινεζικός κολοσσός της τεχνολογίας μας αποκάλυψε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ότι έχει δώσει ξεχωριστή βαρύτητα στη ανάπτυξη του Huawei Health, του ειδικού software που αποτελεί τον «πυρήνα» των wearables της. Με 450+ εκατομμύρια registered users και 100+ εκατομμύρια active users σε μηνιαία βάση, είναι εμφανές ότι η Huawei κάνει κάτι πάρα πολύ καλά!

Εξυπακούεται βέβαια ότι η καινοτομία και η εξέλιξη αποτελούν δύο στοιχεία που δεν απουσιάζουν από το DNA της κορυφαίας εταιρείας υψηλής τεχνολογίας. Η γνωστή εταιρεία συνεργάζεται με ορισμένα από τα πιο κορυφαία επιστημονικά ιδρύματα και πανεπιστήμια στον κόσμο (μεταξύ αυτών και το Πανεπιστήμιο Αθηνών) και φροντίζει στο να μεταφέρει πόρους σε τομείς που σχετίζονται με την ιατρική έρευνα με απώτερο στόχο να βελτιστοποιήσει ακόμη περισσότερο τα προϊόντα της. Ενδεικτικό είναι ότι με την συνεισφορά της, αυτή τη στιγμή αναπτύσσονται περισσότερα από 200 επιστημονικά projects σε συνεργασία με 100 και πλέον ερευνητικά ινστιτούτα, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι παραπάνω από 13 εκατομμύρια χρήστες των προϊόντων της Huawei συμμετέχουν στα προαναφερθέντα επιστημονικά projects. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσαν τα στελέχη της Huawei στο πλαίσιο του Fashion Forward event, αυτή τη στιγμή αναπτύσσονται 54 μελέτες υγείας που αφορούν στο κυκλοφορικό σύστημα, 68 για το νευρικό σύστημα, 44 για το κινητικό σύστημα, 13 για το αναπνευστικό, 8 για το ενδοκρινικό, 6 για το πεπτικό και το αναπαραγωγικό και τέλος 2 για το ουροποιητικό. Με βάση τα παραπάνω, είναι κάτι παραπάνω από εμφανές ότι η επιστημονική και η ιατρική προσέγγιση παίζει κομβικής σημασίας ρόλο στον σχεδιασμό και στην ανάπτυξη των wearables της Huawei.

Χωρίς αμφιβολία, η προαναφερθείσα προσέγγιση φανερώνει ότι πίσω από το τελευταίας τεχνολογίας smartwatch που φοράμε στον καρπό μας, ότι έχει αναπτυχθεί πρώτα μια άκρως επιστημονική προσέγγιση από την εταιρεία κατασκευής του. Από το Fashion Forward event βέβαια δεν θα μπορούσαν να λείψουν και οι ambassadors της Huawei, με την διάσημη influencer Pamela Reif και τον δημοφιλή Ολυμπιονίκη στους δρόμους μεγάλων αποστάσεων, Sir Mo Farah να ανεβαίνουν στο stage και να μας μεταφέρουν τη δική τους ξεχωριστή εμπειρία που είχαν με το Watch GT4. Μάλιστα, ο Mo Farah παρουσίασε και το Ultimate Gold Edition, το απόλυτο luxury smartwatch (που είναι επενδυμένο με χρυσό 18 καρατίων) και το οποίο στα 2.999 μπορεί να αποτελεί ένα πολυτελές αντικείμενο που είναι όνειρο θερινής νυκτός για τους περισσότερους, απευθυνόμενο σε λίγους και εκλεκτούς, ωστόσο φανερώνει την πρόθεση της κινεζικής εταιρείας να ξεφύγει από τα παραδοσιακά smartwatches παρουσιάζοντας εκδόσεις των έξυπνων ρολογιών της που αν μη τι άλλο είναι εναλλακτικές και ξεφεύγουν από τον μέσο όρο.

Πέραν των Watch GT4 που αναμφίβολα μονοπώλησαν το ενδιαφέρον, το event της Huawei έκρυβε και άλλες εκπλήξεις, όπως ήταν για παράδειγμα τα νέα Huawei FreeBuds Pro 3, τα οποία συνδυάζουν άψογη αισθητική, βελτιστοποιημένη ηχητική απόδοση, αλλά και μια γυάλινη λεία θήκη, η οποία αποτελείται από nano processed υλικά. Και όλα αυτά συνδυασμένα με την ακουστική τελειότητα που προσφέρουν τα TWS ακουστικά της Huawei. Παράλληλα, ένα από τα πιο ενδιαφέροντα gadgets που παρουσιάστηκαν στο event της Βαρκελώνης ήταν τα Eyewear 2, τα smart glasses του κινεζικού κολοσσού της τεχνολογίας, τα οποία διαθέτουν built-in speaker, τα οποία μπορούν να ελεγχθούν με touch gestures στο βραχίονα, ενώ το0 βασικό υλικό κατασκευής τους είναι το τιτάνιο.

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι τα Eyewear 2 δίνουν τη δυνατότητα στον χρήστη τους να πραγματοποιεί τηλεφωνικές κλήσεις, με τη δυνατότητα triple noise cancellation (για ιδανικά επίπεδα ηχομόνωσης), ενώ το capacity τα εν λόγω γυαλιά μπορούν να προσφέρουν ακόμη και 11 ώρες μουσικής αναπαραγωγής και 9 ώρες τηλεφωνικών κλήσεων, με μια πλήρη φόρτιση να απαιτεί κοντά στα 50 λεπτά (10 λεπτά φόρτισης είναι ιδανικά για να προσφέρουν 3 ώρες χρήσης). Τέλος, η τελευταία συσκευή που παρουσιάστηκε ήταν το MatePad 11.5 PaperMatte Edition, το οποίο ουσιαστικά πρόκειται για μια αναβαθμισμένη έκδοση του MatePad 11.5, η οποία προσφέρει anti-glare οθόνη και ένα πιο ανεπτυγμένο M-Pencil 2 με καλύτερη απόκριση.

Αναμφίβολα, το event της Huawei ήταν εξαιρετικά πλούσιο, αποδεικνύοντας ότι η αγαπημένη εταιρεία έχει το know-how να πηγαίνει… forward όχι μόνο τη μόδα αλλά και την τεχνολογία. Πάρτε μια γεύση από τα όσα συνέβησαν στο event της Βαρκελώνης στο video που ακολουθεί…